show je kit - deel2

Gestart door mlommers, mei 01, 2012, 09:53

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Paul

Ziet er goed uit Tanco. Ook de ruimte, erg tof!

Technobeat


Idd mooie set Tanco , grappig is de schaduwtekening van de set op de muur , erg crea. ;)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

groovemaker

Tja die vellen aan de voorkant..... :F

Smaken verschillen, maar de rest van de kit is echt te gek!!
Mooie opstelling ook.

Kan ik me wel even mee vermaken :Y

Uitendelijk zullen er wel een aantal toms worden verwijderd, maar als het voor jouw werkt, is dat super!

If it's too Loud you're too old!

drumlarsos


Tja die vellen aan de voorkant..... :F


Ja idd, wie doet er nou vellen aan de voorkant!!? 8)7
Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

groovemaker

ja dat heb ik nooit gesnapt.... 8)7



Hahahahaha

+1 voor jouw!
If it's too Loud you're too old!

NathanR

Vanavond wezen knutselen met een nieuwe set-up.. dus foto's.. mag ik even? ;) :)






Nlz

Twee toms boven de bass, want gruwelijk conformistisch!  :+

Moet wel zeggen dat je wrap-job er netjes uit ziet!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Paul


Twee toms boven de bass, want gruwelijk conformistisch!  :+

Nee Niels.. Eén tom boven de bass is nu "in", dit is alweer het nieuwe hip. :Y

@Nathan
De wrap heb je een tijdje geleden zelf gedaan toch? Is goed gelukt in ieder geval. Opstelling ziet er ook goed uit! Hoe bevalt dat tommetje meer?

NathanR

Thanks beiden!!

Zelf heb ik nooit met 2 toms boven de kick gespeeld, dus dit wordt voor mij 'voor het eerst'. Helaas moet ik hiermee wel wachten tot vrijdag :( (drumtijden..)

Machiel

ik speel helemaal niet met toms boven de bass..
Een 14" links van mn hi-hat en 16" rechts van mn snaredrum. ..
Is het proberen waard! lekker grooven
Neem mij vooral niet te serieus.

Rick

Ik ga zondag eens less is more spelen. 3 delig met weinig, maar grote cymbals :)

Stokmans


Vanavond wezen knutselen met een nieuwe set-up.. dus foto's.. mag ik even? ;) :)





Zeg, die bell boven de cup van je ride, is dat handig? Ik vind die bells geen vervanging van de cup van m'n ride en heb hem dan ook heel bewust ergens anders opgehangen zodat ik beide kan gebruiken. Ben benieuwd naar jouw reden om het wel te doen.

Dribbel

Netjes Nathan!!! Ik zie dan mijn oude wuhan nog steeds dienst doet. *O*
Een nieuwe set-up vereist altijd tijd om aan te wennen.
Yamaha recording & sabian

Hellwin

tja.... mijn tom staat half boven de bassdrum...... :)

Maar vet kerel, rocken met die handel!!
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

NathanR

@Machiel,

Zo heb ik ook wel eens gespeeld ja, ik vond het niet zo prettig! :)

@Dribbel,

Jazeker, alhoewel er wel een scheurtje in zit.. (maar daar heb ik een gaatje geboord..) En ach, een scheurtje in een china is niet zo erg, die klinkt al vies :p :)

@Stokmans,

De foto geeft een beetje een gezichtsbedrog, maar ik kan als ik de bell zo heb.. nog redelijk makkelijk bij de cup komen. Dus heelveel hinder heb ik er niet van, maar daar tegenover staat.. dat ik de cup eigenlijk ook vrij weinig gebruik :) Maar het is allemaal nog even afwachten hoe het speelt, wellicht verander ik toch nog 't een en 't ander na vrijdag..

@allen,

Thanks allemaal voor de leuke reacties :) Ben blij met wat ik in de loop der jaren bij elkaar heb gespaard en gekocht.. denk dat een groot gros forummers wel weet waar ik ongeveer mee begon.. :)

Jeroenov

Ziet er mooi uit!
Hoe groot is die a custom crash?

NathanR

Thanks!
Het is een 19'' A Custom :)

Jeroenov

Aha, dan is het gezichtsbedrog, hij lijkt behoorlijk groter dan je ride op de foto ;)

groovemaker

Wat is dat voor ding op je clutch? Naar zo'n ding ben ik al een tijdje op zoek namelijk.
Dat schijnt erg handig te zijn voor dubble bass klanten? :?
If it's too Loud you're too old!

Nijlpaard

Noemen ze een dropclutch. Als je er tegenaan tikt met je stok valt je hat dicht zodat je 2 voeten vrij hebt voor je basspedals. Bedien je daarna het hihatpedal weer dan gaat je hat weer open
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

harmen 18

Dat je dat dan weer niet kent.......

Joris

Ik kan het niemand aanraden, misschien zo'n cobra clutch dan heb je je hihat tenminste echt dicht.

Machiel


Ik kan het niemand aanraden, misschien zo'n cobra clutch dan heb je je hihat tenminste echt dicht.

dikke plus 1. Ik heb er een gekregen een tijd gelegen maar... nee. Niet voor mij weggelegd.
Neem mij vooral niet te serieus.

Nijlpaard

Closed hihat attachement lijkt me idd de betere oplossing. Die kost je dan wel een extra hihat :P
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jenslathouwers


Zeg, die bell boven de cup van je ride, is dat handig? Ik vind die bells geen vervanging van de cup van m'n ride en heb hem dan ook heel bewust ergens anders opgehangen zodat ik beide kan gebruiken. Ben benieuwd naar jouw reden om het wel te doen.


ik heb mijn bel ook een tijd op mijn ride staan gehad en ik ben er vanaf gestapt (ik gebruik de cup van mijn ride wél veel en dus stond mijn zil-bel ongelooflijk in de weg, nu staat ze bij mij op mijn 18" crash wat ik al een stuk aangenamer vind, ik heb ze ook een tijd bij mijn china gezet maar dan raakte ik nogal vaak de china mee en dat is niet de bedoeling...

@ nathan, spelen spelen spelen, en dan merk je vanzelf hoe je het wil ;)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Omhoog