show je kit - deel2

Gestart door mlommers, mei 01, 2012, 09:53

« vorige - volgende »

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Julius Heide

Mooi die hyperdrive set van je Barry!! Nieuwe Remo velletjes op de toms, das ook altijd fijn. Wat voor een mic en mic systeem heb je in je rechter kick zitten? En versterk je nooit (meer) je linker kick uit?
Ludwig Classic Maple USA - Ludwig Black Beauty - Zildjian - Vic Firth

FoREVer

#351
aug 23, 2012, 17:41 Last Edit: aug 23, 2012, 17:42 by AEDrumsA7x
K had even zin om mijn setje in de tuin te zetten en te fotograferen  8)7



Mijn optreedsetje:

Drum collective maple
22x18 BD
12x8   Tom
16x14 Floortom

Remo pinstripe's op de toms en remo powerstroke 3 op de bass met stock resovellen
*O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Hans

Ik vind die drumcollective kitjes er altijd keurig uit zien. Klinken ze ook goed ?

FoREVer


Ik vind die drumcollective kitjes er altijd keurig uit zien. Klinken ze ook goed ?


ze zien er inderdaad keurig uit zeker van buiten. Hij is gelakt en op de bassdrum zitten maple hoops!
ze klinken aardig geen proffesionele sound maar dat kan je ook niet op eo'n prijsklasse toepassen

Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

jozwf


Mooi die hyperdrive set van je Barry!! Nieuwe Remo velletjes op de toms, das ook altijd fijn. Wat voor een mic en mic systeem heb je in je rechter kick zitten? En versterk je nooit (meer) je linker kick uit?


In de kick zit een may met een beta 52, de linker wordt toch nooit uitversterkt omdat ik tegenwoordig toch altijd met twin speel, dus daar heb ik de may uit gehaald en die staat te koop.

Crashtestdrummie

Kan iemand mij even uitleggen hoe ik foto's plaats?
Ik heb momenteel twee erg prettige set, t.w.

1. Premier Genista (UK: turquoise satin)

20x16 bassdrum
10x9
12x10
13x11
15x13 toms
14x5,5 snaredrum

2. Pearl Masters Mahogany jazzset  (red mahogany)

18x14 bassdrum
12x8 tom
14x14 floortom
14x6,5 masterworks snare (6 ply mahogany..dezelfde kleur)

Bekkens:

Zildjian A Custom (14 hihats, 16 en 18 crashes, 20 medium ride, 6 splash)

Zildjian Avedis New Beat hihats 14 inch
Zildjian K Custom 18 inch dark crash
Zildjian Avedis 18 inch sizzle ride (oud, maar lekker dun met mooie bell)

Meinl Byzance 20 inch dark ride (nooit gebruikt)

Meinl Amun 13 inch hihats

Istanbul Agop 14 inch china
Istanbul Agop Alchemy 12 inch splash

Stagg 8 inch splash
Stagg DH Exotic Heavy Ride 22 inch (onlangs nieuw aangeschaft..verrassend goede klank)

Factory metal percussion 22 inch eh...zwabberplaat

pfff...

Stokmans


FoREVer

#357
aug 27, 2012, 15:48 Last Edit: aug 27, 2012, 15:49 by AEDrumsA7x
zie dit >> http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,288.0.html << topic

EDIT: Nevermind Stokmans was mij voor :) 8)7
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Stokmans


Technobeat


Zelf gebruik ik deze site om foto`s te uploaden , makkelijker kan bijna niet :

http://imgur.com/

1) Foto opzoeken op je computer , en klik op : '' start upload '' .
2) Dan link Kopiëren bij : BBCode (message boards & forums) , 1x klikken met linker muisknop op witte vakje voor de '' BBcode '' is voldoende .
3) De gekopieerde link in een topic naar keuze zetten ( rechter muisknop '' plakken '' ) en je foto staat op Drum-Forum.nl

Succes .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Murgen

App op de iMac is standaard gelinkt aan Flickr ... Werkt ook fijn.
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

dunDaan

photobucket.com  *O* *O*
Even account aanmaken en je hebt altijd toegang tot je pics. Je kunt afzonderlijke albums aanmaken, editten etc. En het is GRATIS :)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Dribbel

Ik heb ook photobucket, daar staan ook alle codes gereed, ff klikken en gecopieerd met bv de img code er al aan. *O*
Yamaha recording & sabian

Rick

Na al het nieuws wat ik erbij heb is het weer tijd om wat foto's op het grote wijde web te knallen!

Ketelmaten:
20x18 Bass Drum
8x7 Rack Tom
10x9 Rack Tom
12x10 Rack Tom
14x14 Floor Tom
16x16 Floor Tom. (In Turtleback Satin, omdat Banksia toen deze floor werd bijbesteld helaas op was...)

14x5 Snare Drum (2002)

Deze kit (of één die er heel erg op lijkt) heeft in de slagwerkkrant gestaan. De maten kloppen niet allemaal. Mijn snare is ondieper, en floortom is dieper.
http://www.bradydrums.com.au/fileadm...t_26-03-03.pdf


Bekkens:
Meinl Byzance Vintage 14" Sand Hats (Gaan binnenkort de deur uit)
Istanbul Agop 15" Traditional Light Hats
Meinl Byzance Jazz 17" Medium Thin Crash
Meinl Byzance Jazz 18" Medium Thin Crash
Meinl Byzance Dark 18" China
Meinl Byzance Vintage 22" Sand Ride
Diril Raw Bell 6" Ice Bell (custom)
Meinl Byzance Dark 8" Splash










Zonder bekkens:


Ik ben er zo blij mee! Nu nog even overal clear vintage emps op knallen, en gaan! De 10 en 14 hebben nog normale emps.

Rick

Animal baars



Dit is misschien wel de meest sexy drumset van het forum.. Waar ga je die 8" hangen? Want er veel plek heb je daar nu niet meer voor.

Paul

Wauw, erg mooi Rick!
Mooie foto's ook zo buiten.

groovemaker

Ziet er te gek uit!
If it's too Loud you're too old!

Murgen

Mooie kit. Wat voor muziek speel je?
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Nijlpaard

Erg gave kit :-)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

animal

Erg mooi, niet te lang buiten laten staan ...... :6

Harre

Jemig, wat een pracht set! Het is gewoon verplicht dat je hier blij mee moet zijn...  :Y
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Dribbel

Dat is echt een mooie set!!!

Hoe bevallen de Vintage emp?
Yamaha recording & sabian

Black Page

Superset rick! Wat is je favoriete opstelling? Op een 7-delige set speel je volgens mij zelden?

grt René

Technobeat


Top set Rick  *D , en waarom 7-delig , gewoon om dat het kan . *O*

Veel drumplezier gewenst , maar dat komt vast wel goed met zo`n gave uitrusting . :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Rick


Top set Rick  *D , en waarom 7-delig , gewoon om dat het kan . *O*

Veel drumplezier gewenst , maar dat komt vast wel goed met zo`n gave uitrusting . :Y

Jaa ik weet het, zit nog te twijfelen. Vellen vervangen wordt dan ook weer zo'n werk en uitgave he ;)
Drumplezier heb ik altijd! Hoe beter het klinkt hoe fijner he!


Superset rick! Wat is je favoriete opstelling? Op een 7-delige set speel je volgens mij zelden?

grt René

Dankje René, ja favoriete opstelling, da's een goeie! Dit bevalt me nu heel goed, met name m'n ride op deze plek zo boven de tweede set hats ben ik erg over te spreken. Voorlopig blijf ik zo spelen, misschien dat ik de 8" nog ergens in verwerk (mits ik tomholders heb)


Dat is echt een mooie set!!!

Hoe bevallen de Vintage emp?

Vintage emps zijn iets donkerder, voller en warmer qua klank dan normale clear of coated. Ik vind het perfect combineren met deze set. Ik heb onlangs ook een hele toffe DW Performance gehoord met dezelfde vellen combi, klonk ook zeer goed! Vintage Emps zijn zeker de moeite waard om een keer te proberen! Alleen op een 8" tom schijnt hij enigzins te choken.


Jemig, wat een pracht set! Het is gewoon verplicht dat je hier blij mee moet zijn...  :Y

Reken maar dat ik dat ben! Als je mij ooit hoort klagen over mijn set, dan vallen pasen en pinksteren op 1 dag.


Erg mooi, niet te lang buiten laten staan ...... :6

Hij was ook heel snel weer binnen. M'n buren vonden em ook prachtig, haha.


Erg gave kit :-)

*O*


Mooie kit. Wat voor muziek speel je?

Pop/Rock voornamelijk, soms soul en funk. Ik heb een "vaste gig" in een kerk voor jongeren, wat gewoon heel leuk en heel divers drummen is. Het gaat echt alle kanten op. Soms alleen four on the floor stampen en een feestje bouwen, soms iets rustigs en subtiels, en de andere keer krijg je weer iets van rond de 100/110 bpm wat je helemaal vol met ghostnotes en gekke licks kunt bouwen (mits het in het nummer past hé!).


Ziet er te gek uit!

:Y


Wauw, erg mooi Rick!
Mooie foto's ook zo buiten.

Ik heb mijn broertje met z'n spiegel reflex Canon huppelepup gestrikt. Resultaat mag er zijn. Zonnetje was heerlijk! Wel warm zo, alles twee verdiepingen omlaag slepen, en vervolgens weer twee verdiepingen omhoog!




Dit is misschien wel de meest sexy drumset van het forum.. Waar ga je die 8" hangen? Want er veel plek heb je daar nu niet meer voor.

Ik zat er over na te denken om m'n linker crash via de bekkenarm iets verder naar links te doen, en aan het uiteinde van de bekkenarm die dan naar rechts uitsteekt, mijn 12" china te hangen. Dan tussen de twee floor de 8" tom hangen, om percussief te gebruiken en om mee te experimenteren.
Meest sexy kit is het voor mij in iedergeval wel! Ik had anderhalf jaar geleden nooit durven dromen zo'n set te hebben!

Omhoog