show je kit - deel2

Gestart door mlommers, mei 01, 2012, 09:53

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Jenslathouwers

staat die 18(?)" niet heel ver achteruit ?
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

jozwf

Nee hoor, kan er goed bij zo.

Jenslathouwers

dan zal het gezichtsbedrog zijn ;) ik heb ook 2 floors en dat werkt ook prima.. *O*
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Harre

Lijkt op de foto inderdaad. Irl staan ze keurig binnen bereik  :Y
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Technobeat


Echt een mooie eye-catcher in je huiskamer Jozwf ! :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Stokmans

Mooie set jozwf (set-up waar ik wel wat mee kan!), maar vanwaar 2 bassdrums en een dubbel pedaal?

NathanR

Mooie set, zou zelf niet weten wat ik met al die spullen aan moet, maar jij kan daar wel raad mee! Ziet er goed uit...

Volgensmij twin omdat het erg lastig is beide kicks gelijk te stemmen, toch? Zoiets? :)

Erik

Hoezo gebruik je je linker-kick niet?
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Joris

Ze hoeven niet perfect gelijk gestemd te zijn, de persoon die dat bedacht heeft heeft vast zelf geen 2 bassdrums. Ik heb me er tenminste nog nooit aan gestoord, behalve als ze extreem verschillend zijn natuurlijk.

Joris

#334
aug 13, 2012, 22:59 Last Edit: aug 13, 2012, 23:02 by Joris
Wat ik het grote nadeel van 2 bassdrums vind is dat bij de meeste optredens maar 1 bassdrum staat waardoor je alsnog weer met een dubbel pedaal moet gaan spelen.

Nou ja ik kan nog wel even doorgaan met voor en nadelen maar oke.

NathanR

Ga vooral door, ben wel benieuwd daar naar ;) :)

Joris

Is daar geen apart topic voor, anders word het weer allemaal off topic gelul over wel of geen 2 bassdrums.

jozwf

Eigenlijk komt de twin wel een beetje door wat Joris al zei; vaak hebben de leenkits toch maar 1 kick. Vandaar de twin, al moet ik zeggen dat het spelen met 2 losse pedalenwel iets soepeler is, maar ik ga toch geen 250 bpm, dus waar maak ik me druk om.

Erik


dus waar maak ik me druk om.


De kosten van 1 nutteloze bassdrum?
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Hellwin

Het gaat ook om 't uiterlijk heh.
Niet voor iedereen voor anderen wel. En ik moet zeggen een drumkit met 2 bassdrums staat toch heel wat cooler dan 1. Zei de persoon met een 4 delig setje
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

groovemaker

Ik weet dat Joey Jordison en Virgil Donati ook 2 kicks hebben, maar met een twinpedaal.

Zij zijn het stadium van leenkits etc wel voorbij denk ik en hebben goede drumtech's, dus wat zou voor hun de reden zijn?

ik zou ook niet weten wat ik met zoveel toms moest, maar het ziet er zeker gaaf uit!
If it's too Loud you're too old!

Nijlpaard

#341
aug 14, 2012, 11:39 Last Edit: aug 14, 2012, 11:40 by Nijlpaard


Zij zijn het stadium van leenkits etc wel voorbij denk ik en hebben goede drumtech's, dus wat zou voor hun de reden zijn?



Looks.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

groovemaker

Of je beide bassdrums gebruikt, of maar eentje, die looks heb je hoe dan ook.....
If it's too Loud you're too old!

Joris

#343
aug 14, 2012, 12:00 Last Edit: aug 14, 2012, 12:22 by Joris

Ik weet dat Joey Jordison en Virgil Donati ook 2 kicks hebben, maar met een twinpedaal.


Ik weet dat dit onzin is. Zoals ik al zei.


Is daar geen apart topic voor, anders word het weer allemaal off topic gelul over wel of geen 2 bassdrums.



paQ

 ^^)

De discussie kan beter uit dit topic.

j-ape

Ik heb gisteren mijn Oranje Ayotte verkocht, en heb daarom vandaag mijn nieuwe schatje kunnen ophalen:

Voila:
Gretsch Usa Custom (had ik al besteld voordat de USA standard gepresenteerd werd.)
22x16 kick
12x8 tom
16x16 floor

In de kleur Satin Cherry




Treklof

Mooi!!

Nlz

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Murgen

Geloof dat Johan Boere zelfde kleur heeft, andere hardware.
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Machiel


Relaxed
Neem mij vooral niet te serieus.

Omhoog