Top set Rick , en waarom 7-delig , gewoon om dat het kan .
Veel drumplezier gewenst , maar dat komt vast wel goed met zo`n gave uitrusting .
Jaa ik weet het, zit nog te twijfelen. Vellen vervangen wordt dan ook weer zo'n werk en uitgave he
Drumplezier heb ik altijd! Hoe beter het klinkt hoe fijner he!
Superset rick! Wat is je favoriete opstelling? Op een 7-delige set speel je volgens mij zelden?
grt René
Dankje René, ja favoriete opstelling, da's een goeie! Dit bevalt me nu heel goed, met name m'n ride op deze plek zo boven de tweede set hats ben ik erg over te spreken. Voorlopig blijf ik zo spelen, misschien dat ik de 8" nog ergens in verwerk (mits ik tomholders heb)
Dat is echt een mooie set!!!
Hoe bevallen de Vintage emp?
Vintage emps zijn iets donkerder, voller en warmer qua klank dan normale clear of coated. Ik vind het perfect combineren met deze set. Ik heb onlangs ook een hele toffe DW Performance gehoord met dezelfde vellen combi, klonk ook zeer goed! Vintage Emps zijn zeker de moeite waard om een keer te proberen! Alleen op een 8" tom schijnt hij enigzins te choken.
Jemig, wat een pracht set! Het is gewoon verplicht dat je hier blij mee moet zijn...
Reken maar dat ik dat ben! Als je mij ooit hoort klagen over mijn set, dan vallen pasen en pinksteren op 1 dag.
Erg mooi, niet te lang buiten laten staan ......
Hij was ook heel snel weer binnen. M'n buren vonden em ook prachtig, haha.
Erg gave kit :-)
Mooie kit. Wat voor muziek speel je?
Pop/Rock voornamelijk, soms soul en funk. Ik heb een "vaste gig" in een kerk voor jongeren, wat gewoon heel leuk en heel divers drummen is. Het gaat echt alle kanten op. Soms alleen four on the floor stampen en een feestje bouwen, soms iets rustigs en subtiels, en de andere keer krijg je weer iets van rond de 100/110 bpm wat je helemaal vol met ghostnotes en gekke licks kunt bouwen (mits het in het nummer past hé!).
Ziet er te gek uit!
Wauw, erg mooi Rick!
Mooie foto's ook zo buiten.
Ik heb mijn broertje met z'n spiegel reflex Canon huppelepup gestrikt. Resultaat mag er zijn. Zonnetje was heerlijk! Wel warm zo, alles twee verdiepingen omlaag slepen, en vervolgens weer twee verdiepingen omhoog!
Dit is misschien wel de meest sexy drumset van het forum.. Waar ga je die 8" hangen? Want er veel plek heb je daar nu niet meer voor.
Ik zat er over na te denken om m'n linker crash via de bekkenarm iets verder naar links te doen, en aan het uiteinde van de bekkenarm die dan naar rechts uitsteekt, mijn 12" china te hangen. Dan tussen de twee floor de 8" tom hangen, om percussief te gebruiken en om mee te experimenteren.
Meest sexy kit is het voor mij in iedergeval wel! Ik had anderhalf jaar geleden nooit durven dromen zo'n set te hebben!