show je kit - deel2

Gestart door mlommers, mei 01, 2012, 09:53

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Nijlpaard

#375
sep 10, 2012, 22:56 Last Edit: sep 10, 2012, 23:09 by Nijlpaard
Met de nieuwe evans.

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Rick

#376
sep 10, 2012, 23:01 Last Edit: sep 10, 2012, 23:02 by Rick

Nijlpaard

Zie jij hem wel ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jochem

RMK->afbeeldings url kopiëren ->plakken

Panda-Beer

#379
sep 11, 2012, 15:07 Last Edit: sep 11, 2012, 15:11 by Panda-Beer
Sinds ongeveer een maand mijn nieuwe kit:

Kit: Adams 8000 Acryl Blue
Maten: 22x18/10x8/12x9/14x14FL-16x16FL/14X6.5 Snare
Bassdrumpedaal: Tama Speedcobra (Dual)
Bekkens: Zildjian 13" K/Z Hi-hat, Meinl Byzance Traditional 16" Medium Thin Crash, Meinl Byzance Traditional 18" Medium Thin Crash & Meinl Byzance 20" Benny Greb Sand Ride.


In de binnenkant van de bassdrum zit een Beyerdynamic mic opgehangen in een Kelly-shu.
In de zijkant van mijn bassdrum zit een XLR-plug waar de geluidsman in kan prikken (zie foto 3 & 4).








Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

groovemaker

Dit is nou echt een kit waarbij ik benieuwd ben naar de sound!

Ziet er in elk geval erg gaaf uit met die blauwe acryl!
If it's too Loud you're too old!

NathanR

Wowsie dat is een leuk speeltje!

Dribbel

Whaauuww wat een geil kitje :D
Yamaha recording & sabian

harmen 18

Beide (nijlpaard en panda-beer (en de rest van de dierentuin......))  echt mooi.

Ziet er echt strak uit Panda-Beer.  *D

Fibesman

Mooi man, ik zou er wel clear vellen op zetten als ik jou was :-)

Panda-Beer

Bedankt allemaal!


Mooi man, ik zou er wel clear vellen op zetten als ik jou was :-)


Deze vellen zater erop toen ik hem kocht, klinkt goed maar inderdaad ziet het met clears mooier uit! :P
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Nijlpaard


Sinds ongeveer een maand mijn nieuwe kit:

Kit: Adams 8000 Acryl Blue
Maten: 22x18/10x8/12x9/14x14FL-16x16FL/14X6.5 Snare
Bassdrumpedaal: Tama Speedcobra (Dual)
Bekkens: Zildjian 13" K/Z Hi-hat, Meinl Byzance Traditional 16" Medium Thin Crash, Meinl Byzance Traditional 18" Medium Thin Crash & Meinl Byzance 20" Benny Greb Sand Ride.



Very Nice :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Erik

Of die vellen met die zwarte dot in het midden, volgens mij ook Remo. Gaat ie heel dik klinken.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Rick


Sinds ongeveer een maand mijn nieuwe kit:

Kit: Adams 8000 Acryl Blue
Maten: 22x18/10x8/12x9/14x14FL-16x16FL/14X6.5 Snare
Bassdrumpedaal: Tama Speedcobra (Dual)
Bekkens: Zildjian 13" K/Z Hi-hat, Meinl Byzance Traditional 16" Medium Thin Crash, Meinl Byzance Traditional 18" Medium Thin Crash & Meinl Byzance 20" Benny Greb Sand Ride.


Mooie set, en leuke bekken selectie ook vooral!



Kleine update van mijn kant af: ik heb wat tom holders erbij gehaald, en mijn 8" tom in mijn opstelling verwerkt. Erg interessant om daat een extra melodische optie te hebben. Erg leuk om mee te experimenteren!


Hans

Man wat een mooie kits !

@ rick  : je bent dus toch op dat aanbod ingegaan ;) verstandig lijkt me, zeldzaam mooie kit.

@ pandabeer : echt vet man. We moeten hier meer Adams kits hebben !

Panda-Beer

#390
sep 11, 2012, 22:27 Last Edit: sep 11, 2012, 22:31 by Panda-Beer
Iedereen bedankt voor de leuke reacties! :)


Mooie set, en leuke bekken selectie ook vooral!



Kleine update van mijn kant af: ik heb wat tom holders erbij gehaald, en mijn 8" tom in mijn opstelling verwerkt. Erg interessant om daat een extra melodische optie te hebben. Erg leuk om mee te experimenteren!



Heey Rick!
Bedant! En wat een mooie kit man!

Ps. Ik vind jou bekkenset ook nog altijd übergeil  :D


Of die vellen met die zwarte dot in het midden, volgens mij ook Remo. Gaat ie heel dik klinken.


Heb hier als het goed is nog ergens een ec2 liggen, morgen eens checken hoe dat klinkt.
Bedankt voor de tip by the way! :)
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

harmen 18

Vind ik ook hans. Op de een of andere manier blijft het toch een beetje een mindere naam hebben ofzo. Raar...............

Eens kijken of er hier weer een keer foto's van mijn set kunnen komen.

Air Piet

Waanzinnig mooie kits heren... :)

harmen 18

Na goed een jaar met een boel update's mag ik wel weer een keertje mijn kit showen denk ik  :)

Dus daarom:














Even in het kort de opstelling op de foto:

Het is een Adams 6000 (22"-10"-12"-15")

Zelfbouw 14"x5,5" stave snare (esdoorn-noten)

Zildjian k en Avedis bekkens.


Ps.
Is de laatste foto bij jullie ook zo raar?

Joris

Nee, maar ik vind die fiberskyn wel lelijk. Maar aan de reacties hier altijd ben ik waarschijnlijk de enige met die mening  :P

Harre

Een mening mag je hebben en smaken verschillen gelukkig :) Ik vind het bij zo'n set juist wel meerwaarde geven als het gaat om het uiterlijk.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Erik


Nee, maar ik vind die fiberskyn wel lelijk. Maar aan de reacties hier altijd ben ik waarschijnlijk de enige met die mening  :P


Nee hoor. Ik vind dat ook niks...maar dat zal wel met muziek-voorkeur te maken hebben.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Hammar

Pearl badge op één Adams-tom?

animal

Nee, een Pearl badge op een pearl tom. Deze heeft hij er later bijgekocht en zelfs "van tint doen verschieten", toch??

harmen 18

@joris:
Dat is smaak natuurlijk. Ik persoonlijk haat lege voorvellen of scheve logo's op voorvellen.

@Harre
Dank u wel  :)

@erik
Achja, Ik ben (gelukkig  :X ) niet zon metalhead, dus dat zou het zijn.

@hammar en Animal:
Ik had er helemaal niet meer aan gedacht. Die jap is hier inmiddels zo ingeburgerd. Het was een blauwe Pearl blx tom (zoals Hammar hier op 2/3 vd pagina had kunnen lezen: http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,416.125.html)

Omhoog