show je kit - deel2

Gestart door mlommers, mei 01, 2012, 09:53

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Dezain

IK blijf het toch meer een aparte manier van opstellen vinden.. haha.  8)7
Experience is the name people give to their mistakes.

patrick76

  :) maar ik ben ook aparte vent  8)7. Hahahaha.
Wat vind je er apart aan dan?? Mischien zie ik iets over het hoofd wat het spelen makkelijker/ beter maakt.
Vertel vertel, want ik ben heel leergierig als t om drummen gaat. :Y
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

harmen 18

Nou, het ziet er een beetje uit alsof er nog 36 toms na die 3 komen........... maar die komen niet.........

Als er een extra floor bij had gestaan zag het er al heel anders uit.

Dezain

#253
jul 04, 2012, 18:36 Last Edit: jul 04, 2012, 18:36 by Dezain
Precies wat hierboven genoemd staat ja.  :Y

Maarja, als jij het zo fijn vind spelen zeker niks aan doen zou ik zeggen..
Experience is the name people give to their mistakes.

patrick76

Ja maar dat is tactiek heh. ;) Dan kan ik tegen mn vriendin zeggen dat die ruimte nog opgevuld moet worden met een 16" floortom. Hahahaha.
Ik heb vandaag voor het eerst even in deze opstelling gespeeld en ik denk dat ik de 14" tom toch iets naar beneden en wat meer richting de octobans hang. De ride en de linker bekken wil ik ook nog iets verschuiven. Zoals de 10" en 12" hangen, bevalt me prima.
Zal wel een fotootje plaatsen als t gereed is.  :)
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Hans

' Oops I did it again ' Vervloekt zij Marktplaats, wordt nog mijn failliet ...




Sonor S-classix Walnut Roots. 10, 12, 14 toms, 18x16 BD en 14x5.5 snare. Allemaal van het heerlijkste berkenhout. Man die snare ...

harmen 18

Wow................

Mag ik een stekje van dat boompje  :)

drums97

Damn! Had 'm al gezien.
Feli met de nieuwe aanwinst!!! *O*
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Animal baars

Dat is een sexy setje Hans. Waar haal jij in tijden van crisis het geld vandaan :+

Is dit de set waarmee je ook dat jazzy stukje in het Recorderman topic had geplaatst?

ddrsonor

Very nice, Hans

Fibesman

Wat hebben veel mensen toch zo'n omgevallen floortom de laatste tijd  :6 Geintje
Mooie trommels, bekkens en ruimte hoor!

Jake

Is dat een 12x8" tom? Ik dacht dat die niet bestonden in de S Classix serie? Of is het een optisch effectje? Héél mooie kit!

Ruubke

Mooi! Al een soundfile gemaakt?

animal

#263
jul 05, 2012, 23:40 Last Edit: jul 05, 2012, 23:42 by animal
Mooie kit Hans, heb hem ook zien staan op Marktplaats. Ik had echter alléén interesse in de 18"bassdrum, leek me voor de verkoper niet interessant.
Het zou mij ook verbazen als het een 12"x 8" is, Hans vertel het ons snel  ;)

Hans

Tommetjes zijn wel degelijk 10x8 en 12x8.  Floor 14x14. BD 18x16.

Ik was juist op zoek naar een 18" bassdrum. Vond de prijs niet erg interessant, maar ja... dan word je verliefd.
@ Ruubke : http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,603.msg24861.html#msg24861 hier een opname (niet kaal, maar met een backing track) met enkel room mics.

animal


Tommetjes zijn wel degelijk 10x8 en 12x8.  Floor 14x14. BD 18x16.


Inderdaad, de 12" x 8" blijkt in 2010 aan de S-Classix serie toegevoegd, de 18"bassdrum overigens ook.

Stokmans


Mag ik een stekje van dat boompje  :)


'boom' hier op het forum link ik toch altijd aan iets wat lastig stekt en moet ik het bericht nog een keer lezen...



:+

Jenslathouwers

mijn kit is de laatste weken toch weeral lekker uitgebreid. daarom even een update ;)



8)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

paQ

kicke foto :)

FoREVer

naais ;)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jenslathouwers

Tnx ;) heb vandaag de onderdelen aangekregen voor mijn 10" tom, uitgepakt, de tom gemonteerd en dan heel mijn setup overhoop gehaald. Nu de komende dagen nog wat schuiven en zoeken tot alles weer mooi op de juiste plek staat/hangt.

De nieuwigheden aan mijn setup:

De 10" tom
De Sabian AA 20" china
De 6" zil-bel
De Sabian AAX 10" splash
De sonor main snare ( ben niet zeker van het type, ben afgegaan op de klank, heb er 50 € voor betaald wat ik weinig vond voor de , toch wel, mooie sound)

8)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Hans

Jens, wellicht kan ik het ergens anders op het forum vinden, maar ik ben erg lui : Wat voor kit is het en heb je nu 10, 12, 13, 16 toms ?

Jenslathouwers

Daar heb ik absoluut geen idee van hans, we waren met onze groep van plan een videoclip op te nemen in een rivier. Hiervoor had ik dus een kit nodig die zo goed als stuk was. Ik had dan via mijn drum leraar deze kit op de kop getikt voor 130€. Wat ik wel weet ( of vermoed) is dat het een sonor is, maar ik heb geen idee van welke reeks of welk model. Iig toen ik de kit thuis had staan heb ik alle vijsjes die ontbraken terug aangevuld zodat ik er toen nog een tijdje op kon spelen tot dat we de clip zouden opnemen. Ik heb er toen een paar maanden op gespeeld en toen was wel duidelijk dat die kit absoluut het water niet in ging! De kit klonk ,en klinkt nu nog, veel te goed om haar in het water te gooien. Sinds ik beslist heb van ze te houden heb ik de finish aangepast en de 10" tom erbijgemaakt van een andere kit.   *O*

Momenteel heb ik idd een 10" 12" 13" en 16" tom.  8)

Het plan was dat er een 14" kwam in de plaats van de 13" maar nu ik er zo een paar keer op gespeeld heb gaat die 13" naar mijn gevoel laag genoeg om op die plaats te hangen... De tijd zal uitwijzen of ik de 13" nog vervang door een 14". De 14" ketel is er al en die heeft al dezelfde finish als de kit, maar de hardware is nog niet besteld en weet nog niet of die wel besteld gaat worden.   :+

(sorry voor het boek dat ik hier neerschrijf maar ik vind dat achter mijn kit wel een leuk verhaal zit, bij deze kennen jullie het verhaal erachter ;) )
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

patrick76

Ja man, da's echt n mooi setje in een mooie opstelling.
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Jenslathouwers

Tnx ;) ben er zelf best wel fier op  *O*
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Omhoog