Daar heb ik absoluut geen idee van hans, we waren met onze groep van plan een videoclip op te nemen in een rivier. Hiervoor had ik dus een kit nodig die zo goed als stuk was. Ik had dan via mijn drum leraar deze kit op de kop getikt voor 130€. Wat ik wel weet ( of vermoed) is dat het een sonor is, maar ik heb geen idee van welke reeks of welk model. Iig toen ik de kit thuis had staan heb ik alle vijsjes die ontbraken terug aangevuld zodat ik er toen nog een tijdje op kon spelen tot dat we de clip zouden opnemen. Ik heb er toen een paar maanden op gespeeld en toen was wel duidelijk dat die kit absoluut het water niet in ging! De kit klonk ,en klinkt nu nog, veel te goed om haar in het water te gooien. Sinds ik beslist heb van ze te houden heb ik de finish aangepast en de 10" tom erbijgemaakt van een andere kit.
Momenteel heb ik idd een 10" 12" 13" en 16" tom.
Het plan was dat er een 14" kwam in de plaats van de 13" maar nu ik er zo een paar keer op gespeeld heb gaat die 13" naar mijn gevoel laag genoeg om op die plaats te hangen... De tijd zal uitwijzen of ik de 13" nog vervang door een 14". De 14" ketel is er al en die heeft al dezelfde finish als de kit, maar de hardware is nog niet besteld en weet nog niet of die wel besteld gaat worden.
(sorry voor het boek dat ik hier neerschrijf maar ik vind dat achter mijn kit wel een leuk verhaal zit, bij deze kennen jullie het verhaal erachter
)