Nou Tech, je gaat voortvarend te werk joh! Ik had die gezichten van de verkopers wel eens willen zien toen je vroeg naar ..'een Vruk'
Hahaha , voor de duidelijkheid had ik er ook een foto bij gedaan , en dan neem ik aan dat elke zich zelf respecterende muziekzaak meteen aan het Googlen en Youtuben slaat om te kijken wat ze voor de klant kunnen betekenen .
En vergeet niet , die makkers hebben een uitgebreid netwerk , dus als ze het DAN nog niet kunnen leveren kun je er van uit gaan dat het idd niet leverbaar is in Nederland .
ik heb muziekzaken gemaild waar ik nog antwoord van moet krijgen dus hoop ik dat er één is die een positief geluid kan laten horen .....
En anders zit er niets anders op dan het te zoeken bij '' de bron '' , dus bij de fabrikant van Vruk zelf .
Of hier nog invoerkosten bij komen zou ik eerlijk gezegd niet weten , maar gezien het feit dat het product vanuit Amerika moet komen is de kans daarop wel aanwezig
.
Wat ik wel kan doen is even een mailtje naar Vruk doen om te vragen of het een all-in prijs is .
Hoe dan ook , als er een Vruk in huize Technobeat bezorgt gaat worden laat ik dat zeker weten hier .