show je kit - deel2

Gestart door mlommers, mei 01, 2012, 09:53

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Hammar

Nice Paul!

Technobeat


Mooie vintage set Paul , veel plezier er mee .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Paul

Bedankt allemaal!

@Air Piet
Zo deden ze dat vroegah. ;) Ik had in het begin mijn twijfels maar de bassdrum gaat nergens naartoe.
Ze zijn alleen iets te kort, de Gibraltar-riser is in de hoogste stand al te hoog waardoor de bassdrum iets schuin staat (niet te zien op de foto). Even iets op verzinnen..

drumlarsos

Hé Paul, super gave set man! Nodigt wel uit zullen we maar zeggen...   O+:Y

Eén vraagje, staat die 12'' niet ontzettend onpraktisch als je links nog eens een crash of ride wil hangen?
Die ''trendy/moderne'' setjes dat er zogenaamd niks in de bassdrum mag staan, zie ik meestal bij de drummers die hun bekkens ook hoog en horizontaal hebben hangen( om maar weer ff de vooroordelen uit de kast te trekken ;)), en dan lijkt het me nog wel te doen...

Maar zo te zien/merken neig jij meer naar de jazz, en dan staat die crash of ride wel erg ver naar links (of boven je tom), toch ??
Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

Nijlpaard

Klasse set Paul :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Rick

Ziet er erg strak uit hoor Paul. Nice!

Joris

Bij zo'n kitje vind een fiberskyn op bassdrum dan weer wel mooi  :Y

Rick


Bij zo'n kitje vind een fiberskyn op bassdrum dan weer wel mooi  :Y


Is bijna bij alle natural finish kits of met lichte stain mooi!

Jake

Eindelijk eens een set hier met deftige maten  8)

Héél mooi!

NathanR

WAUW!

Ben niet altijd fan van die 'kleine' kitjes.. maar deze heeft echt een prachtige indrukwekkende uitstraling wat Harre ook al zei.

Mooi ding, veel plezier ermee :)

Hans

Dikke set Paul. Stiekem erg jaloers ;) En inderdaad zoals Jake al zei, precies de goede maten.

Animal baars

Hij staat er mooi bij Paul! Doet je kit meer recht dan je kamer ;) En die 21" Jazz Pointer   O+

Paul

Wauw, bedankt voro alle toffe reacties! :)

@drumlarsos
Dat gaat blijken als ik er een crash bij ga zetten, dat heb ik nog niet gedaan.. Ik heb geen bassdrummount erbij dus ik zal het zo moeten doen op een snarestand, of met een multiklem. Maar dat zie ik in de toekomst wel. ;)

grohllebol

Mooie kit Paul :)

Hieronder recente foto's van m'n kit.
Dit was genomen vlak voor een optreden, helaas telefoonkwaliteitje ;)


Zelfde opstelling maar dan thuis, vlak nadat ik de gaasvellen had verwijdert en de pinstripes op de toms had gelegd.
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Technobeat


Mooie set Grohllebol , ik houd van lichte kleuren .
Gebruik(te) je de gaasvellen om te oefenen , of i.c.m. triggers ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

jozwf

Mooi pedaal ook!

Paul

Eens, jozwf. IC's zijn fijn. :Y

@Grohllebol, ik vind Strata White toch wel de mooiste kleur van Exports.
Lijkt het trouwens maar zo, of stuiteren je toms op de bassdrum als je iets te hard slaat?

grohllebol

@Technobeat -> gaasvellen puur om te oefenen, ik ben van plan ooit wel een keer triggers + module te kopen, om het oefenen net iets meer te geven, maar vooralsnog voldoet dit. Bekkens hoef ik niet te dempen, m'n enige buren zijn in de 70 :)

@Jowzf -> ja he ;)

@Paul -> ik had de toms iets te laag gezet, dat zie je op de foto. Ze stuiterden inderdaad op de bass. Bij 't optreden heb ik ze wat hoger en iets schuiner gezet.
Ja, de basiskleur vind ik erg mooi, en met wat verlichting op 't podium erbij krijg je leuke effecten.


Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Nlz


Ja, de basiskleur vind ik erg mooi, en met wat verlichting op 't podium erbij krijg je leuke effecten.


Met licht ín de ketels is de Strata White ook erg fraai, al zeg ik het zelf  8)
(Niet de beste foto, maar de eerste de beste die ik kon vinden)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

NathanR

Je moet er maar van houden ben ik bang.. ;)

Nlz

Dat geldt overal voor Nathan  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Dries

#596
dec 12, 2012, 01:11 Last Edit: dec 12, 2012, 01:16 by Dries

Dat geldt overal voor Nathan  :+

Mwa...
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

drums97

Das leuk speelgoed. Doe mij die maar!  :D

:+
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Nlz

Nice try Dries, maar ook (zelfs?) daarvan zullen er mensen zijn die zeggen 'Nah, doe maar niet'
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Hellwin

Inderdaad, hoe kan je nou drummen onder water in bad?




dusch......................
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Omhoog