Ok, dan is waarschijnlijk de hoek van je klopper ten opzichte van het deel waar de ketting aan vast zit veranderd. Ik neem aan dat dat in te stellen moet zijn. Zal een stelschroefje voor verstopt zitten, al neem ik ook aan dat je daar al naar gezocht had en het niet hebt kunnen vinden
Ik heb al wat geprutst als het ware en gespeeld met dingen te wijzigen, enkel het uiteinde van de ketting dus onderaan, heb ik nog niet losgemaakt. Misschien moet ik dit eens losschroeven en kijken wat het geeft ...
Ik zie net uw volgende reactie, dus het is normaal dat de pedaal bij indrukken wordt tegengehouden door de schroef onder het voetblad? Dat maw het voetblad steunt op de schroef? Juist?
Ja, ondertss een nieuw vel met evan sticker opgelegd, was wel nog een fabrieksvel dus vroeg me af, of er scheelt iets met de pedaal, of met mijn been
of het is de ouderdom van het vel. Ik wou problemen met de pedaal ook al uitsluiten. Ik vroeg me ook af of het feit dat de pedaal op een punt ver na het slagvel stopt, er toe kon leiden dat ik er een gat in kon maken.
ondertss bericht van ArticLight
Juist ja, heb daar dus al aan gesleuteld
.