Toch vervelend.
Ben het wel met Fibesman eens dat uit elkaar halen nogal eens wil helpen (mits je het weer in elkaar schroeft
). Speel al een jaar of 8 op mijn eliminator (en die heb ik destijds tweedehands gekocht). Heb 1 keer een probleem gehad tijdens een optreden omdat een van de imbusjes los was gegaan. Gelukkig heb ik altijd een bosje sleutels bij me. Sindsdien doe ik het iets regelmatiger en heb er verder nooit meer een probleem mee gehad (alleen een keer de veertjes vervangen).
Zo'n pedaal heeft natuurlijk nogal wat te verduren. Zelfde geldt voor mijn hihat pedaal. Ondanks dat ik een dure van Tama heb, gaat zo'n ding toch een keertje piepen als je er verder niets aan doet. 2 keer per jaar er een beetje onderhoud aan plegen is en hij blijft jaren als een trein lopen.
Overigens, nu we het toch over bassdrumpedalen hebben, laatst weer eens op een direct drive yamaha dragon pedaal gespeeld. Denk dat ik die toch maar eens ga aanschaffen. Vrij basic pedaal maar qua feel vind ik hem fijner dan al het andere wat ik heb geprobeerd.