Hallo iedereen,
Ik heb enkele jaren geleden heb ik de Pearl P902 gekocht. Ik heb er sindsdien veel plezier van gehad. (ter info: ik drum ongeveer 8 jaar nu, heb een Pearl ELX en een paar instap modellen van Zildjian en Sabian). Met pijn in het hart moet ik toegeven dat ik door gebrek aan techniek en door mijn muzieksmaak deze twin-pedaal eigenlijk niet nodig heb. Ik speel alleen maar rock,punk en af en toe hardrock maar echt profijt haal ik er niet uit. Mijn drumleraar zei al dat het na 8 jaar tijd werd voor een nieuw en kwalitatief beter drumstel maar dat zit er helaas nog niet in. Om toch mijn kunnen ten goede te doen wil ik met mijn drumpedaal een stap omhoog.
Dit wil ik doen door een goeie single pedaal te kopen van het geld (+ inleg) van mijn twinpedaal en misschien de single pedaal die ik bij dit drumstel mee kreeg. Al is het wel slim om een reserve te hebben denk ik. Om een richtlijn te geven qua prijs/kwaliteit wil ik dat het niet boven de €300,- komt. Ik zoek denk ik wel iets wat snel reageert.
Wat denken jullie van dit plan en wat voor iets raden jullie aan? (wat vinden jullie een redelijke prijs om het in de toekomst te verkopen?)
Alvast bedankt
!Dit is geen advertentie om mijn twin-pedaal te verkopen, laat dat even duidelijk zijn!