Tjemig! Wat moet je er allemaal mee? Wel gaaf hoor.
Hoe lang duurt het opbouwen? Heb je ook een foto van de hele schizzle ingepakt?
Hahaha, nou euh... spelen
tja dit is de kit die ik gebruik bij mijn prog-metal band Affector. En dat past dan weer wel he. Mensen vragen mij vaak ".... maar gebruik je dat allemaal wel dan?" Inderdaad, ik gebruik het allemaal. Ik houd van verschillende klankkleuren en sounds, en hou ook van drumspullen - dus dan krijg je dat he
Opbouwen is relatief snel, de kit kan staan in half uurtje, heb goed nagedacht over de opbouwbaarheid tijdens de tours, en dat lukt best moet ik zeggen. Alles is gememmory-locked en niet alles hoeft uit elkaar. Het is nml ook belangrijk om goeie flightcases te hebben, en ik heb er een laten maken, waarbij het rack in delen uit elkaar gaat, maar waarbij de cymbal stands etc blijven zitten, alleen de boom-armen gaan er uit. Het staat allemaal op DrumPlates, wat ook de snelheid van opbouwen verhoogt, en er voor zorgt dat alles altijd op de zelfde plek staat, ook niet onbelangrijk.
In het voorjaar een Europese tour gedaan van 3 weken met de Amerikaanse artiest Neal Morse, en elke avond stond de kit exact zoals het moest, mede ook dankzij mijn drumtech Frank.
Kan even niet zo snel een foto vinden van alles ingepakt, maar ja, da's wel een berg(je) ja