Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Johan

prachtige ruimte nog mooiere kit,maar dan dat kleed. tja, past net niet. GRAPJE .

Johan

echt een mooie kit ,maar de kleur vind ik nog gaaeiler. (tijdje geleden ook een DW hier gezien in zo een kleur ) prachtig.

rammerdebam


echt een mooie kit ,maar de kleur vind ik nog gaaeiler. (tijdje geleden ook een DW hier gezien in zo een kleur ) prachtig.


He Johan,

bedoel je mijn DW ??
Ik heb een collectors in Turquoise Sparkle ;-))))))))
DW Collectors, DW hardware, Istanbul cymbals

Nijlpaard

Erg mooie kit Geert :D
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Johan

@rammerdebam.
Waarschijnlijk niet ,ik bedoelde een kit die in advertenties stond, Ebay Amerika *D. maar de jouwe kan maar zo dezelfde zijn, geen idee. Tja en dan is ie tuurlijk net zo mooi. :Y :Y :Y

ddrsonor


Allen bedankt.


Als er interesse is kan ik wel in een aparte topic m'n dagboek posten. Alle foto's en beschrijvingen van de bouw erbij.


Doen!

anthonydrummen

Mijn drumstel op dit moment (: ( Tama Rockstar Pro)



-

FoREVer


Mijn drumstel op dit moment (: ( Tama Rockstar Pro)



-




mooie setup, en kit natuurlijk..
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Dries


En eeeeeindelijk ruimte voor die 8" ;)..

Nog een oude setup, en vel van m'n oude band erop. But let's share it anyway.


Gaaf! Dat was vanaf het moment dat ik ooit mijn eerste Pearl catalogus kreeg ongeveer mijn droomkit.
Erg mooi, dat Emerald fade!
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

musiqman

#759
jan 24, 2012, 22:54 Last Edit: jan 24, 2012, 22:56 by musiqman
Het setje tijdens een bedrijfsfeestje van Randstad met soul/jazz zanger Shannon Sarracco:



Helaas wel vlak voor de gig mn vinger tussen een dichte deur van het busje gekregen met dank aan de bassist, geheel pijnloos was de gig dan ook niet...

timmie

mooie set musiqman, tof yamahalogo ook  :)

groovemaker



mooie setup, en kit natuurlijk..


Kun je die Ride niet even in het nieuwe swap shop topic zetten???  :Y
If it's too Loud you're too old!

rene p

Misschien niet het beste voor de pro's hier op het forum maar ik ben er trots op  ;)
Mijn pearl staat in nederland stof te vangen op het moment en de electronishe gekocht in Engeland zodat ik kan blijven spelen.





Allebei nog volledig standaard ben nog niet lang genoeg bezig om te experimenteren met vellen of software instellingen of wat dan ook eigenlijk haha
" Im not nervous im a DRUMMER"

NathanR

Ook geen reden voor volgensmij met zo'n mooie Roland :)

rene p

nee de roland hoeft ook niet maar wil als ik weer in nederland ben wat gaan experimenteren met cymbals ipv de complete sabian set en dan kijken wat ik lekker vind klinken
" Im not nervous im a DRUMMER"

Hans

Kaartje van de feedback kun je er wel afhalen hoor :) Mooie kits toch ?

rene p

lol de kaartjes zijn er nu wel af maar dit was globaal 2 uur na aankoop en in elkaar zetten. en ja ben er erg blij mee alleen jammer dat de pearl niet mee kon naar Engeland dus meestal roland en soms pearl spelen als ik thuis ben.  8)7
" Im not nervous im a DRUMMER"

Technobeat


Niets mis met de Pearl Rene , mooie finish .
De Roland is ook niet verkeerd , lekker rustig spelen zonder de buren te hinderen.  :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

beest1979

Ik zal mijn schatje ook eens laten zien.
Het is een superstar hyperdrive in het snow white pearl *D.
De cymbalen zijn allen van het type vigor rock van amedia.




Ik weet het die pearl floortom past er niet echt bij :F,maar ik kan geen 14"floor van dit type meer bij bestellen blijkbaar ;(

FoREVer

Mooie set... Misschien zou je de Pearl FT kunnen rewrappen. Maar als je jezelf er niet aan ergert ( hoop dat je t zo schrijft ) zou ik t gewoon zo laten
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

beest1979


Mooie set... Misschien zou je de Pearl FT kunnen rewrappen. Maar als je jezelf er niet aan ergert ( hoop dat je t zo schrijft ) zou ik t gewoon zo laten


Daar heb ik ook al aan gedacht maar die FT hoort bij de set van mijn dochter dus dat kan ik niet echt :N
Maar mij stoort het niet echt dat deze er bij staat aangezien als ik live speel toch maar op één FT speel.
Als ik er een vind van dit type dan koop ik hem wel direct bij, dus maar hopen dat er iemand de FT van zijn set verkoopt.


FoREVer

#771
jan 31, 2012, 22:44 Last Edit: jan 31, 2012, 22:45 by AEDrumsA7x

Daar heb ik ook al aan gedacht maar die FT hoort bij de set van mijn dochter dus dat kan ik niet echt :N



Nee ik zou dat ook niet doen inderdaad 8)7
Waar heb je overigens gevraagd naar de floortom? want ik heb mezelf laten zeggen dat Tama tot 25 jaar terug gaat om de toms te laten maken. en omdat deze set recent is zou dat horen te kunnen...  -O-
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

beest1979

Ik had het gevraagd bij drumworld,ze gingen contact opnemen met tama en maar ik heb daar niks meer van gehoord behalve dat ze de populier/berk niet meer konden krijgen
Ik vond het trouwens ook wel gek anngezien de set nog geen 2 jaar is.

Geischa

Je kan bij Tama bij bestellen tot tien jaar terug, 5 tot 6 maanden levertijd. Maar geen probleem!

dunDaan


Ik had het gevraagd bij drumworld,ze gingen contact opnemen met tama en maar ik heb daar niks meer van gehoord behalve dat ze de populier/berk niet meer konden krijgen
Ik vond het trouwens ook wel gek anngezien de set nog geen 2 jaar is.

Mijn ervaring met DW is dat ze niet echt veel moeite willen doen met "speciale dingen". Zodra het iets meer moeite kost dan gebruikelijk valt het al snel af. En vergeet al helemaal dat zij naar jou bellen. Je moet er zelf achteraan blijven zitten, want anders gebeurt er niks (of erg weinig). Wellicht dat je het bij een andere drumtoko wel voor elkaar krijgt.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Omhoog