Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54
Mijn ervaring met DW is dat ze niet echt veel moeite willen doen met "speciale dingen". Zodra het iets meer moeite kost dan gebruikelijk valt het al snel af. En vergeet al helemaal dat zij naar jou bellen. Je moet er zelf achteraan blijven zitten, want anders gebeurt er niks (of erg weinig). Wellicht dat je het bij een andere drumtoko wel voor elkaar krijgt.
Ik weet niet of jezelf rechtstreeks contact met DW hebt gehad, maar ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar goeie ervaringen met DW.Ze doe echt hun best voor je ( voor mij in ieder geval Vragen worden over het algemeen binnen 48 uur beantwoord.Mijn tip: Niet via een leverancier contact opnemen, maar gewoon zelf doen. ( scheelt een hoop tijd
In dit geval werd met DW niet Drums Workshop maar DrumWorld bedoeld
Mag jij je notenbalken zomaar op je muur schrijven ???Als ik trammelant met mijn vrouw wil, moet ik dat ook gaan doen Geweldige set overigens !
Je kan bij Tama bij bestellen tot tien jaar terug, 5 tot 6 maanden levertijd. Maar geen probleem!
@ddrsonorvette kitt, goede koop aangedaan. ik kan het weten heb er zelf ook 2.klinken vooral erg goed met emperors erop, maar das smaak natuurlijk. ligt aan je muziek stijl.let er wel op dat als je ooit een racktom extra besteld er geen armklem bij zit. moet je los kopen. bij de shellset zit dit er wel bij.
Mooie kit, is die in de plaats voor een ander gekomen of staan die er ook nog? En geen crashes?