Ik heb het een kans gegeven en vind het niets, een browser op een smartphone werkt gewoon niet efficient tov. een toegespitse client als Tapatalk. Ik ga niet op mijn werk-laptop naar dit forum kijken, dat deed ik op telefoon of tablet. Ik voel me nu dus van het forum weggejaagd :-/
Het ga jullie goed!
Tapatalk was leuk een paar jaar geleden. Je betaalde voor een OK app zonder gezeik. Tapatalk heeft een poos terug gekozen voor een ander verdienmodel. De app was plotseling gratis, en de advertenties worden je ineens door je strot gedouwd, over de rug van de inhoud van het forum, of je nou had betaald voor je app of niet.
En zoals bij alle gratis diensten: de gebruiker is niet de klant, maar het product.
Daarbij worden best wel een boel functies simpelweg niet ondersteund door tapatalk.
Blijft over: schermweergave op een mobiel apparaat, maar dat is nu aangepakt door een responsive opzet. (zonder verlies van functies)
Bovenstaand in ogenschouw nemend, maakt een dienst als tapatalk 'obsolete'.
Alles went
@djska.
Dat je je weggejaagd voelt is wel erg ver gezocht. Ik vind dat we een puik forum draaiende hebben gekregen, zonder bemoeienis en dataverzameling van Tapatalk. Alles werkt als een tierelier (op nog wat kleine dingetjes na waaraan we gewoon blijven sleutelen) en
zelfs op een mobiel apparaat heb je de volledige functionaliteit van een desktop of laptop.