Het spijt me, maar ik ben het wel enigszins met
@djska eens.
Ik denk echter wel dat eea zeker verbeterd kan worden als we de CSS een beetje aanpassen voor smartphones, om op die manier het vele scrollen te kunnen minimaliseren.
Ook begrijp ik dat het na het vele werk een beetje zuur is als je een niet zo positieve reactie krijgt over de gebruikservaring van het forum. Maar eerlijk is eerlijk, de ervaring van een app gaan wij als "leken" niet evenaren in een paar avondjes. En dat hoeft ook niet perse in mijn ogen, maar je moet denk ik wel open staan voor suggestie's en verdere aanpassingen/verbeteringen om in ieder geval een gebruikservaring te (willen) bieden die een ieder zijn goedkeuring kan wegdragen.
Als geen ander weet ik dat het designen en vormgeven van iets, in opdracht van meerdere doelgroepen en browsers nogal eens problemen op kan leveren en verschil van inzicht. Toch is het niet onmogelijk, om met wat kleine aanpassingen eea al een stuk beter bruikbaar te maken.
Ik zou - indien gewenst - een rijtje met verbeteringen (qua gebruiksvriendelijkheid vwb gebruik op smartphone) op kunnen noemen, maar liever niet openbaar. Anders komt mijn commentaar wellicht anders over dan bedoeld.