Zo hehe eindelijk de set werkend.
Naast de adapter blijkt de crash bekken niet goed een deze blokkeerde kennelijk het signaal van de andere pads.
Ik heb deze sets (het zijn er eigenlijk 2 bijna complete hardware sets met 1 module) voor wel heel weinig gekocht en het was een gokje of alles het deed.
Ik van alles 2 maar je raad het al, niet van de crash.
Maakt niet heel erg veel uit, want ik zet dan de roland spd-sx er naast en koppel daar enkel bekkens aan.
Over de set, nog niet veel bespeeld:
- dynamiek is geweldig, moet het eigenlijk 1 op 1 vergelijken met de andere sets *td12 en 2box, maar tot nu toe heel indrukwekkend.
- geluid, meer dan prima, maar ook deze moet ik 1 op 1 vergelijken met de 2box (td12 gaat dat sowieso niet redden).
- hardware, rack en drunmpads zijn goed stevig, ik twijfel wat over de cymbal en hihat, plastic en het rubber om de pats zit wat ruim langs de randen. Maar goed als het werk en niet kapot gaat.
- module, ik was er zo uit hoe e.a. werkt en je kan niet heel diep editten maar ik denk diep genoeg voor de meeste dingen.
Het grote voordeel voor mij, ik wil het meenemen naar oefenavonden, is de compactheid en het opzet gemak in combinatie met het geluid. Het kabel systeem is echt heel handig *nadeel is natuurlijk dat het daarmee niet compatibel is met andere systemen.
Maandag de eerste oefensessie en dan weet ik weer meer.
Zal bevindingen hier neer zetten.
Het is mij nog helemaal duidelijk of markdrum nu helemaal uit produktie is of dat het niet in elk land meer verkocht wordt.
Als het laatste het geval is dan hoop ik dat men in Nederland en Duitsland zo verstandig zijn om deze sets een tweede kans te geven.
Als ik nu moet kiezen tussen de oranje/zwarte kit uit Zweden of de zwarte/gele italiaan wordt het denk ik de laatste.
Die 2 zouden moeten gaan samen werken !!!!!