Alles op z`n tijd , komt goed .
En daar is ie dan
We gaan nu serieus kijken naar deze combi. Ik heb al wat mailcontact gehad met Drum-tec in duitsland.
Ik heb ze verteld welke combi ik aan zit te denken en heb volgende opmerkingen teruggekregen.
- De tru trac heads maken veel geluid wanneer je ze op een akoestische set monteert.
Heb jij die ervaring ook techno ?
- De 2 box module zou, hoewel de samples van goede kwaliteit zijn, slecht in te zetten zijn op een podium. Zoals zij beweren in de mail
The 2box modul offers you great sample sounds for the mid price range. The biggest problem is the support and the dynamic level of the sounds which is really bad to handle and makes really difficult to figure out a real great stage sound
Zijn er 2box eigenaren met deze ervaring ?
Ze boden een alternatief aan in de vorm van een van hun eigen sets in combinatie met een Roland TD30 module
Klonk allemaal prachtig op het filmpje maar de kosten waren dicht bij de 6000 euro dus dat is bijna het dubbele van wat we uit willen en kunnen geven
Ik heb ze nu gemaild voor een afspraak om met 2 drummers van de kerk die kant op te gaan om de combi eens zelf te proberen.