Ik ga daarin toch met Harre mee. Als je clamps zakken voldoen ze eenvoudigweg niet en om het gebruik van memlocks verbergt dan het werkelijke probleem.
volledig akkoord, maar als de clamps van dit millenium rack niet voldoen kan je nog steeds investeren in gibraltar clamps, ik gebruik gibraltar clamps en geloof mij, er is er nog nooit 1 gezakt !! heb er zelfs een tijdje een 16" floortom aan hangen gehad, werkt perfect!!
desalniettemin; als het budget er is kan je beter voor een duurder rack gaan, ben ik volledig mee akkoord, maar aangezien de TS een (heel) krap budget heeft, en aangezien het (vermoed ik toch) zijn eerste rack is, is dit misschien wel een goede optie... als het niet bevalt om met een rack te werken is er niet teveel geld aan vergooid, als het wel bevalt maar de klemmen niet voldoen kan er nog altijd geupgrade worden naar gibraltar clamps, de buizen zullen heus wel heel blijven, enkele niet zo mooi als , gibraltar, DW, tama ,... buizen.
Ik zou ervoor gaan als ik zo'n krap budget had en toch met een rack wilde spelen, maar over zulke dingen heeft ieder zijn mening natuurlijk