Ik zit er aan te denken om de hihat controller van padtech te kopen. pe-5f is speciaal voor 2box.
Er is nauwelijks info over te vinden, alleen 1 klein youtube flimpje, maar het ziet er wel heel mooi uit.
Natuurlijk is er het ombouwsetje van Jman, maar da's ook een boel geld en bovendien heb je dan een strakke module en dan een kastje wat eruit ziet alsof het door je kleine broertje gemaakt is.
Dan nog iets, ik heb uiteraard e.a. opgezocht over de sdcard en de ombouw, nu begrijp ik dat je ook gewoon een grotere SDcard in de 2box kan doen, dus zonder ombouw.
Nadeel is alleen dat je die niet via usb kan bewerken, hij moet er dus steeds uit, dat is met de ombouw kit niet anders volgens mij.
Voordeel van de ombouw kit is dat deze aan de buitenkant zit.
Nu heb ik goed gekeken en de interne sdcard zit aan de zijkant.
Als je een klein sleufje uit de body slijpt of vijlt dan moet je daar toch gewoon bijkunnen, waarom dan de ombouw.
Vraag is wel of de originele houder een veersysteem is, dus indrukken en je sdcard komt er uit.
Dat zou er dan toch veel mooier uit zien.
Als het niet met een veer werkt dan zit ik er nog aan te denken om er gewoon een grotere sdcard in te doen.
Mij gaat het alleen maar om de geluiden en niet om loops en dat soort dingen (daar heb ik een spd sx voor).