Dat klinkt interessant Chico
. Ik heb na 2 jaar mijn DDrum 4 (se) ook maar weer eens opgebouwd.
Deze keer op Pearl standaards, het originele ddrum-rack is namelijk 3x niks, nog beroerder dan de oude Dixon kwaliteit.
Om het d.m.v. Pearl stands op te kunnen bouwen heb ik 3x GIBRALTAR SC-BCLR-M TOM TOM ARM gekocht, deze passen perfect.
Ook heb ik me maar eens laten verleiden tot de aanschaf van een MILLENIUM KD-1012 12" KICK PAD, voor € 111,- (nieuw) durfde ik dat wel eens te proberen. De 'drie-poot' heb ik in iig al vervangen door de onderkant van een pearl snare-stand, op de originele 'drie-poot' kan de Kick-pad niet laag genoeg worden geplaatst. Ik ben benieuwd of ie een beetje fatsoenlijk triggert (ben nog aan het bouwen
).
De 'oude' DDrum Kickdrum gebruik ik nu als 'floortom', om deze te kunnen hangen heb ik een Pearl iss-mount gekocht. Ik moet zeggen, de ISS-mounts lijken er voor gemaakt, ziet er netjes uit en hangt zeer stabiel.
Voor de module heb ik een inventieve oplossing gevonden - al zeg ik het zelf - :') . Deze hangt/staat m.b.v. een tama-multiklem, een pearl tom-arm + een pearl optimount goed bereikbaar aan 1 van de 2 standaards.
Nu gauw verder met het zaakje aansluiten