Ik val jou of 2box niet aan, ik vroeg me gewoon af of het allemaal niet omslachtig is zoals je het wil opzetten.
Maar het is best moeilijk om iets over 2box te zeggen zonder dat er mensen in de gordijnen vliegen.
Ik voel me niet aangevallen hoor
iedereen is vrij om zijn eigen mening te zeggen over een product.
Zoals jullie weten ben ik in het bezit van een compleet Ddrum 4Se set wat ik gebruik om te jammen. (staat in de garage) en een compleet 2box Drumit 5 set wat ik uitgebreid heb (staat op zolder).Omdat mijn 2box set te groot is voor steeds op en af te breken heb ik dus het Ddrum 4SE set.Ik ben over beide drumstellen enthousiast. De bouwkwaliteit van 2box is tegenwoordig goed, in het begin waren er problemen en dat heeft even geduurd,inmiddels zijn die opgelost. Het speelgevoel van de hihat hadden ze van mij t zelfde mogen maken als die van Ddrum 4SE, de hihat van 2box is net niet zo gevoelig als die van Ddrum en dat is jammer. Over de bekkens hoor je mij niet klagen die zijn gewoon goed, het speelgevoel van de Toms is hetzelfde als die van Ddrum uitstekend, over de snare kan ik zeggen het speelgevoel ook hetzelfde als die van Ddrum SE alleen de rim van de snare vind ik bij Ddrum dan weer net wat degelijker. Conclusie is dat de hardware van 2box tegenwoordig gewoon goed is, en absoluut niet slecht te noemen is zoals sommige mensen dat beweren.De 2box module is echt eenvoudig in gebruik, met behulp van SDSE speciaal programma zet je wav/aex/rex files om naar t 2box formaat, dus hiermee kun je vst's zoals bv: Toontrack,Superior Drummer,EZ Drummer samples in je module zetten max OP 1 32GB SDHC kaart! de Ddrum 4se module heeft maar 8 mb, maar ook in die module heb ik 4 echt mooi klinkende kits staan.
Als iemand eens een keer wil spelen op mijn 2box Drumit 5 kom gerust eens langs, dan kun je ervaren hoe de kit speelt.