Bell maakt mooie spullen maar is niet zo heel populair in Nederland, daar kun je bij aankoop nu je voordeel mee doen zodat je bij eventuele verkoop niet (te) veel verliest.
De tafel heeft 16 XLR ingangen voor microfoons, je komt alléén op 24 kanalen als je de eerste 8 kanalen als dubbele (stereo-ingang) telt, voor jullie band is ie uitgebreid genoeg. Verder een 4 bands EQ, dat is een plus, maar helaas maar 60 mm faders, dat is een min. Wat ik niet goed kan zien of de mixer ook is voorzien van ingebouwde effecten (reverb, delay).
Wat voor soort muziek maken jullie overigens? Voor metal en stevige rock kom je al snel vermogen te kort, voor pop en luister muziek is het vermogen toereikend.
De boxen kunnen me niet overtuigen, ik vermoeden dat zij de "zwakke schakel" zijn. Ik zie op de foto's alléén full range boxen, duwend laag zal er niet echt uitkomen (zie mijn eerdere opmerking over soort muziek versus power).
Ik weet niet of je in de buurt van de verkoper woont, maar als dat zo is, vraag dan of hij met de PA een keer jullie repetitie wil komen "bijwonen". Je hebt dan een beetje idee of deze set qua sound en vermogen iets voor jullie band is, let dan bij de mixer goed op of alle kanalen werken en of de installatie niet al te erg bromt, ruist, tikt etc.
Durf aan de verkoper gerust een inspanning en korting
te vragen, want zo heel snel zal hij de set voor deze prijs niet kwijt zijn.