Ik heb een kleine 3 jaar geleden mijn 8-delige Pearl ELX (shellset) verkocht voor mijn vraagprijs van €950.
Dit heeft ook het nodige geduld gekost maar ik wist dat hij het waard was.
€600 voor jouw superstar vind ik een prima prijs.
Ik weet dat die set ontzettend goed behandeld is en dat kun je er ook aan zien.
Mijn advies:
Stel de set eens buiten op met mooi weer en maak een paar mooie (nieuwe) foto's.
Het liefst met een rustige ('groene') achtergrond, hoewel dat laatste waarschijnlijk moeilijk wordt zonder de set te hoeven verslepen.
Dit doet die mooie kit geen eer aan.
Overigens is het erg lastig om een fade/burst finish goed en realistisch vast te leggen, waarbij rood ook nog niet de gemakkelijkste kleur is.
In de huidige markt verkoopt geen enkele set in dit segment zichzelf en goede foto's doen echt heel veel. Bij items die je om de een of andere reden niet kwijtraakt is het vaak nuttig om een nieuwe advertentie te maken: mooie nieuwe foto's plus een andere advertentietekst.
Vermeld er ook even bij dat je het zwarte frontvel met logo nog hebt (als dit zo is).
Ik weet van mezelf dat ik allergisch voor kale frontvellen ben/was (én voor fiberskyns).
Ten slotte zou ik nooit foto's plaatsen waarop de rozet v/d bassdrum verwijderd is. Ziet er rommelig uit en wekt de gedachte op dat er aan de set 'geprutst' is.
Ik wil gerust een keer langskomen om wat foto's te maken. Moet het wel geschikt weer zijn buiten (droog en weinig bewolking).
Ik heb geen DSLR maar mijn oude Canon G9 presteert nog steeds een stuk beter dan veel nieuwe compactcamera's. Gewoon een middagje spelen met lichtinval, handmatige settings en een statief.
[Edit]
Momentje van zelfreflectie: ram teveel op dat toetsenbord en vat te weinig samen.