Dag allemaal, ik ben nieuw hier. Ik dacht ik deel dit stukje Pearl geschiedenis ook met jullie!
Aangeboden een Pearl Masters Series 50th Anniversary Emerald Mist 6,5 x 14" snare drum
Deze snare drum behoeft voor de kenner/verzamelaar geen uitleg, toch hier kort de specificaties:
- 50th Anniversary speciale en gelimiteerde uitgave ter ere van het 50 jarig bestaan van Pearl, uitgebracht in 1996
- Emerald Mist, prachtige groen/blauwe lak met het berkenstructuur heel mooi zichtbaar
- Er zijn slechts 10 sets met deze kleur wereldwijd uitgebracht (wikipedia)
- 24 karaats vergulde lugs en het speciale 50th Anniversary Logo
- Vellen een prima Remo Coated Ambassador & Remo Snare Ambassador
- De geweldige en veelzijdige capaciteiten van deze snare drum zit het in zijn opbouw:
4-laags berken met verstevigingsranden in combinatie met de Super Hoop van Pearl (vind ik persoonlijk fijner dan de die-cast op de huidige Pearl Masters snare drums!)
Fenomenaal geluid, erg veelzijdig en breed inzetbaar, daarnaast is het een collector's item en een prachtige aanvulling op je verzameling!! Snare drum is in zeer goede staat!! Ik doe afstand van deze snare omdat ik dezelfde heb in het rood, zal ik binnenkort uploaden onder GEAR!!
Voor meer foto's & informatie, mail me!!
Ik vraag hetzelfde als iemand anders een paar maand geleden, voor eenzelfde snare, op dit forum,
VERKOCHT!!/b]. Uiteraard kan er onderhandeld worden over de prijs! Hoe verwijder je een topic?