Hoi allemaal,
Eerder plaatste ik in het 'wat is dit waard' topic een vraag over KRK monitoren die ik voor een zacht prijsje kan overnemen van een vriend. Nu heb ik helaas weinig verstand van techniek en aansluiten van de speakers.
Ik ga de speakers gebruiken bij m'n laptop en Playstation 4 maar ik wil ook gebruik kunnen maken van een headphone als het bijvoorbeeld 's avonds laat is en ik zit nog muziek te luisteren of te gamen.
Nu heb ik al een Behringer Xenyx 802 mixer maar die is helaas kapot. Ik dacht eraan om een kleine mixer te kopen waardoor ik de laptop op 1 kanaal en de playstation op een tweede kanaal aan te kunnen sluiten. Op de outputs sluit ik dan de speakers links en rechts aan.
Zou ik aan deze mixer genoeg hebben? Ik kan de speakers via jack of xlr naar jack op de main out aansluiten. De laptop komt dan op line in 2/3 en de ps4 op line in 4/5. Ik kan 's avonds de main mix uitdraaien en de uitput voor phones gebruiken.
(ter info; de audio van de ps4 komt via mini jack uit een output van m'n montor. Momenteel gebruik ik voor de volumeregeling een verlengkabel met volumeregelaartje.)
Mijn vraag: gaat dit werken en kan ik eventueel ook op de kleinere usb 302 variant overstappen?
Graag jullie suggesties en ideen