@Machiel: yep. Hoe ik het voor me zie is dat ik bass, snare en hi-hat op mijn oortjes wil krijgen en de uitgang van die microfoons split, zodat 1 kant naar de FOH mixer gaat, de andere kant naar onze eigen mixer. De overige microfoonuitgangen (toms, overhead) kunnen rechtstreeks naar de FOH mixer.
Van toetsen, zang, gitaar ed zal waarschijnlijk alles gesplitst moeten worden omdat we die allemaal zowel op onze monitor als ook naar de FOH willen hebben.
Onze mixer heeft weliswaar ook "direct-out" outputs voor elke ingang, maar 1) die hebben een jack-output (dus dan moet je weer met verloopjes naar XLR zitten te stoeien) en 2) als ik het schema van de mixer bekijk zijn die "direct-outs"niet "direct" maar gaan die door elektronica.
Op onze eigen mixer komt alles dan binnen als "gewoon" signaal en aangezien onze mixer 6 auxen heeft kunnen we dus 6 afzonderlijk monitor groepen aanmaken waarop ieder zijn eigen monitor mix kan instellen.
@Animal baars: goede tip!! Die T-Racks Eight had ik nog niet gezien, als ik er daar 2 van aanschaf ben ik waar ik moet zijn, en dan ben ik met een dikke 300 euro klaar.
Dank voor jullie input