Sorry, maar daar kan ik de meerwaarde echt niet van ontdekken. Het is niet sneller - zeker niet ten opzichte van de RoboKey maar ook niet dan een normale sleutel - én het is niet stiller dan een gewone sleutel.
Het werkt wel sneller dan een gewone sleutel en in de praktijk net zo snel als een robokey.
Er zit helemaal geen ratel in de firefly..hij is stil en ook al zou dat niet zo zijn zie ik daar geen voor of nadeel in..
De firefly is van de speciale stemsleutels het meest vernuftig en ook prima te gebruiken voor het finetunen..
Je hangt hem makkelijk aan een sleutelbos, je stopt m zo in je zak iets wat met een robokey niet gaat.
Als ik alle voors en na s van alle verschillende sleutels op een rij zet en geloof me ik heb ze allemaal gehad/gezien/gebruikt
De sleutel van evans die razmeister post komt daar ook als beste uit de bus als het gaat om normale stemsleutels zonder poespas..hij is zwaar, wat handig is als je snel wilt werken ( floept die niet zomaar van de stamschroef als ) en dat buisje bovenop is handig .
Maar..aangezien die geen gaatje heeft voor de sleutelbos, heb ik de firefly als standaard sleutel aan mn sleutelbos.
[stemsleutelnerd modus of]