Meinl Byzance Traditional 20" Medium Ride

Gestart door Rick, jan 23, 2012, 19:02

« vorige - volgende »

Omlaag

Rick

jan 23, 2012, 19:02 Last Edit: jan 23, 2012, 19:37 by paQ
Te koop wegens overcompleet. Meinl Byzance Traditional 20" Medium Ride.

Het is een mooie ride met een helder karakter, met een mooie donkere ondertoon. Het is van hand-gehamerd Turks B20-brons gemaakt, in Traditional finish, en onderdeel van de professionele Byzance toplijn van Meinl Cymbals. Als je het blad bespeelt heb je stick definitie, met een mooie niet overheersende wash. Deze ride is ook perfect te crashen. Somige drummers, zoals bijvoorbeeld Daniel Williams van "The Devil Wears Prada" gebruiken dit bekken zelfs als crash.
De bell van het bekken heeft een mooie heldere ping die boven het meeste gitaargeweld zal uitkomen. Met dit bekken kan je uit de voeten in vrijwel ieder genre. Van jazz, tot pop, van latin tot metal.

Het bekken is nooit gepoets of behandeld met chemische troep. Geen scheuren of keyholes.

Vergelijkbaar met Zildjian K, Paiste Twenty, Masterwork Custom, Sabian HH, en Traditional Diril Cymbals.

Momenteel is de nieuwprijs van dit bekken 368,-.

Mijn vraagprijs is 220,-

Let op: Nu gaan in 2012 de prijzen van Meinl bekkens weer 3% omhoog. Doe nu je voordeel!

Stuur een mailtje, of berichtje op het DF, of bel me voor een afspraak. Komen luisteren mag (geheel vrijblijvend).

EDIT: Marktplaats link:
http://link.marktplaats.nl/521621224

Rick

Hoogste bod staat op 200,-

Eenmaal, andermaal....  8)7

Air Piet

Haha, ben je nou toch ruimte aan het maken voor meneer Diril?  :P

Rick

Haha, ben je nou toch ruimte aan het maken voor meneer Diril?  :P

Haha, nee, ben heel blij me mn 22" sand ride, en ik heb de.luxe van 3 rides...

Deze mag daarom weg.

Daarintegen komen er misschien wel een setje 14" diril jazz hihats aan...

Rick

Gereserveerd

Rick

En weer beschikbaar. De geinteresseerde bleek nog collegegeld te moeten betalen wat hij vergeten was.  -O-

Rick

Verkocht!