Leuk hoor, Hoefnix. Je weet dat je zelf hier het punt volledig voorbij schiet.
Ik vind van niet, want dit is een logisch gevolg als je mensen gaat aanspreken op taalfouten.
Vandaag zeg ik dat jij iets verkeerd hebt geschreven, dikke kans dat dat een keer als boomerang terug komt.
Zo werkt dat namelijk op alle fora.
Het is prima om iemand aan te spreken als er helemaal geen touw meer aan vast te knopen is door bijvoorbeeld straattaal gebruik. Het is namelijk ook in het belang van de poster dat zijn post duidelijk is voor iedereen.
Maar hameren op d's en t's gaat me te ver, zeker als een reactie in een discussie.
Dit topic is prima, je vraagt simpelweg iedereen te letten op zijn/haar taal gebruik.
Reageren met als enig doel het verbeteren van een post, door bijvoorbeeld dezelfde tekst met de juiste spelling bold geschreven om aan te tonen dat er veel fouten instaan vind ik ook geen gewenste richting..
Uiteindelijk is dit een drumforum en moet het over drummen gaan. Dat je je irriteert aan me/mijn, dat snap ik wel, maar als je dan de neiging hebt om dat te verbeteren zie ik liever dat je dan een pm stuurt of het iets subtieler aanpakt. Dit omdat je ook de poster te kakken zet en de stemming makkelijk kan laten omslaan.