Rommel voor gratis, Slotje!

Gestart door Sander?, jan 19, 2012, 22:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Sander?

jan 19, 2012, 22:05 Last Edit: jan 21, 2012, 15:43 by Sander?
Zo een drumhok opruiming met volslagen rommel waar ik niets meer mee kan. Het mag dan ook helemaal gratis en voor niets weg. Mocht niemand geinteresseerd zijn, dan gaat het met de vullisbak in!

- Een halve A-custom, het was een 14 inch en is inmiddels gedegradeerd tot de helft. Misschien mooi om..... ehm ja geen idee eigenlijk.  :?


- Een Z-custom ook 14 inch met een klein scheurtje erin. Ikzelf vind het een hork van een bekken, maar misschien kan iemand er iets mee?



- Oude hoops van een Sonor Champion (??) snare (14 inch) 8 gaten. Ikzelf heb geprobeert om ze dmv een Dremel te ontchromen (jaja ik weet wat je denkt... 8)7) Uiteindelijk nieuwe hoops gekocht en deze staan hier maar te staan. Ik denk dat ze met een mooi Hammerite laagje (o.i.d.) ze best nog wel te gebruiken zijn.



Zoals gezegd mag alles voor niets weg! Wie het eerst komt etcetera etcetera...........
Af te halen in Deventer, Zwolle of Apeldoorn (jaja ik ben een man van de wereld  ;)).
Versturen kan ook, maar de verzendkosten zijn dan voor jou!

Anders wordt de oud ijzer boer blij gemaakt.

Groeten!

Edit: iemand anders is al blij gemaakt, slotje graag!

Christian

Hoe groot is die Z custom?

FoREVer

waar woon je, Heb misschien een leuk idee met die Zildjian A..
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Christian


waar woon je, Heb misschien een leuk idee met die Zildjian A..
"

Laat me raden.. splashje?

FoREVer


"

Laat me raden.. splashje?


Nee een Chopperachtig iets.. ( Stokkenbreker )
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Sander?

#5
jan 19, 2012, 22:36 Last Edit: jan 19, 2012, 22:39 by Sander?
e.e.a veranderd in advertentie.

Karel1975

Of net als Gavin Harrison alleen de bel van de bekkens gebruiken.
Geeft een leuk effect.
Groeten Karel

rude

Heb ooit een oude k crash naar 5,5 inch geknipt. Fantastisch! Gewoon doen.
Yellow, the new black!

Omhoog