Een jaartje later, maar ik wil jullie mij keuze en uiteindelijke ervaringen niet onthouden.
Het is een Roland TD-4K geworden met mest heads. Die mest heads spelen echt heerlijk tov de rubberen pads. Ook de V-cymbals spelen fijn.
Het ding neem ik nu iedere keer mee naar de repetitieruimte en daar is de band vooral erg te spreken over het geluidniveau, we hebben nu allemaal een volumeknop
Omdat ik iedere repetitie m'n drum aan de pa van de repetitieruimte moest knopen en die niet echt gebouwd zijn op versterken van de bassdrum heb ik nog een losse box bijgekocht. Geloof me, een Jackie thump Th-15a is ONVOLDOENDE. Zelfs op het volume waar wij op repeteren schiet ie continu in clipping. Vervangen voor een Behringer Eurolive B815 neo en dat schiet tenminste op!
En dan nu het belangrijkste, hoe gaat dat op het podium? Goed, goed geluid en ook een geluidsband kan er goed mee uit de voeten, tip m alleen wel dat de gate uit moet.
Reactie uit het publiek: tja het is toch anders, men denkt wat te horen, etc.etc. Om die reden ben ik nog aan het zoeken naar een idiote manier om m'n drums neer te zetten (wel bespeelbaar) zodat de associatie met normale drums weg is...