Gestart door SanderIAL, jan 15, 2012, 19:20
Op de site lees ik Maximum total sample memory: 14MB..dat is dus niet zo heel veel..
Add any sound sample to your drum or percussion setup via standard SD card
Het staat niet in de specs, dus nee, zolang jij er niet een metronoom of clicktrack als MP3 via de extra SD kaart inlaadt zal hij geen metronoom hebben.
Ik mag toch hopen dat dat het interne geheugen is, en je er door een SD-kaart een hoop meer geluiden in kan stampen.
ow oké, heeft iemand een goed idee wat ik dan misschien kan aanschaffen? Eigenlijk is wat ik zoek het volgende;sample pad met:- Metronome/click functie- sample player (zelf sample toevoegen van een pc/harde schijf)
Na het testen van de sample pad bleek dat als je op een pad slaat er ook wel eens een van de andere pads werd getriggerd. Dit was met elk van de 4 pads het geval. Dit zou dus betekenen dat als je bijvoorbeeld op pad 1: kick, pad 2: snare, pad 3: hihat, pad 4: clap hebt je bijvoorbeeld af en toe als je een clap wilt ook een kick hoort.Ik heb alle instellingen al geprobeert en het lag niet aan de midi kanalen. Op de pad zelf zitten namelijk lichtjes en als je dan 1 pad aanslaat dan gingen er soms wel 2 andere lichtjes ook branden. Dat betekent dat die ook getriggerd werden.
Het enige wat je volgens mij aan kunt passen is:Tune, reverb, assign (welke geluiden op welke pads), pan, sensitivity, level en midi kanaal.Verder zijn er volgens mij geen knoppen of menu's te vinden.