Oké. Bedankt voor de reacties)
Ik ga wat expirimenteren met de opstelling van de kit.
Staat nu gericht naar de muur (wel met matras ervoor), onder een schuin dak.
De ruimte kan ik wel behangen met nog overgebleven gordijnen om galm er teveel kaatsing te voorkomen. Ook opnieuw stemmen zou niet verkeerd zijn (ook schoonmaken weer
).
Tsja dat laatste hè! Dat wordt een probleempje. Moet ik toch iemand die
wel kan drummen zien op te trommelen (om maar in de terminologie te blijven).
Nee gaat aardig, met veel oefenen en wat online lessen, maar ben op dit moment nog een beetje inspiratieloos
om een leuke groove en daarbij fills te produceren (luister de opname
).
Even mijn insteek: Ik ben een drummer (kuch), die geen ambitie heeft om (nu) in een band te spelen, maar thuis wat wil hobbyen. Nu ben ik wel zover om mezelf terug te willen horen (want dan leer ik wat ik fout doe) en straks covertjes in te willen mixen in drumless tracks.
Ik weet dat ik wat amateuristisch bezig ben, maar ben op dit moment nog niet van plan om echt geld uit te geven aan profi spullen. Ik heb hier en daar wat software gekregen om te oefenen, heb de mixer laten nakijken en alles werkt naar behoren (zover). Nu wil ik natuurlijk wel het zo goed mogelijk doen, met een zo goed als kan resultaat.
Dus elke hulp is welkom en ik heb in dit forum al ongekend veel geleerd, voor zowel techniek, oefeningen, stemmen enz. enz. (thanx guys!). dus ga weer an het werk, hahaha
PS> Jullie houden iemand wel bezig trouwens, hahaha.