Dank, ik heb de wav's gevonden. Ik vind het nog steeds wel een beetje primitief aangezien het importeren een stuk gebruiksvriendelijker gaat.
Nu het volgende:
Ik heb de SPD-20 sample kit gedownload van de roland site (
http://www.rolandus.com/support/eula/spd-sx_spd-20_sample_set_clasico_v100.zip).Ik heb uiteraard al een aardige verzameling samples zelf gemaakt en verzameld en dit allemaal netjes ingedeeld in kits op de SPD-SX. Allemaal effectjes toegevoegd, dubbele geluiden op een pad, loops en tempo's ingesteld etc... Best veel werk dus.
Ik kan die SDP-20 sample kit als back-up laden op de SDP-SX. Het punt is dan alleen dat hij hiermee al mijn eigen kits en instellingen overschrijft. (ik heb uiteraard een back-up).
Maar nu wil ik dus die kits van de SPD-20 aan mijn EIGEN setup
toevoegen. Dit gaat niet als ik alleen hele backup erop en eraf kan halen.
Ik kan nu maar 1 mogelijkheid verzinnen, maar dat lijkt me onbegonnen werk:
De samples van de SDP-20 kopieren naar mijn computer, mijn eigen setup weer terugladen op de SPD-SX en handmatig alle samples, maar ook alle settings van alle kits van de SPD-20 toevoegen. Dit lijkt me enorm omslachtig, te meer omdat ik dan eerst alle instellingen van de SPD-20 kits moet opschrijven of iets dergelijks.
Ik heb geprobeerd om gebruik te maken van de mogelijkheid " Save kits and settings" maar, dan overschrijft hij alle setting van mijn eigen setup. Dit schiet ik dus ook niets mee op.
Zit er niets anders op dan alles handmatig instellen?
Iemand hier ervaring mee of ideeën over?