Het is wel vet , maart probleem is denk ik dat 95% van de edrum gebruikers op zoek is naar hardware wat zo stil mogelijk is..en bij de onheads krijg ik het idee van de reporter dat een meshhead wat fijner speelt..
Mijn eerste gedachte was:"dit hebben ze vorig jaar toch al op de markt gebacht". Nog eens goed luisterend naar de videoclip bleek dit ook zo te zijn. De verandering zit hem het feit dat er nu een drie-laags vel wordt gebruikt i.t.t. vorig jaar een twee-laags. (BTW het drie-laags vel is ook als "gewoon" vel te koop en blijkt nog erg open te klonken ook, interessant).
Wellicht zijn de meeste e-drummers op zoek "drums" die zo stil mogelijk is, persoonlijk vind ik de hybride vorm interessanter. De op echte drums lijkende e-kitjes vind ik erg duur, zelf ben ik al in het bezit van voldoende akoestische drums, er ééntje (tijdelijk) ombouwen lijkt mij voor mij de ideale oplossing.
Het enige waar ik bij dit Inhead-systeem niet enthousiast over ben, is het formaat van de kastjes die aan de buitenkant van de snare/tom hangen.