2012 namm nieuws

Gestart door Robert-Jan, jan 05, 2012, 15:29

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

drums97


Het is dus definitief Pro Lite!!



Klopt, had ik al gepost.

Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Deze had ik graag een keer van dichtbij gezien! :Y
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

BasV


FoREVer


Klopt, had ik al gepost.

Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Deze had ik graag een keer van dichtbij gezien! :Y


Niet de enige hier... Als het kon dat ik me pa kon overhalen. Wat overigens wel voor meer dingen geld :P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

mlommers

boven aanzicht norddrum

musiqman

Niceeeeee.  En midi dus meer triggers aan te sluiten via een interface als de Alesis i/o.

Fibesman


Niceeeeee.  En midi dus meer triggers aan te sluiten via een interface als de Alesis i/o.


ehm? dat is handig?

Rick

Laten we stellen dat je digitaal 7 delig met 3 crashes, 2 splashes, 2 chinas een ride, een set hats en een set xhats wil spelen. Dan is een digitale interface wel handig, omdat je anders niet genoeg ingangen hebt!

Robert-Jan

 -O- ...snif
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Fibesman

Een nieuwe module en dan OOK nog een digitale interface moeten kopen en weer extra spullen/kabeltroep. Is dat handig? Lijkt me niet. DAT bedoelde ik.

Paul

#159
jan 17, 2012, 10:40 Last Edit: jan 17, 2012, 10:47 by Paul
Zie het zo Tanco, normaal zou je een Alesis I/O via een Midi-usb-interface aan je PC of laptop verbinden.
Gebruik je een module, dan komt er nu één kastje bij met een kabeltje ertussen.

De prijs van een losse 2-Box module is bijna 1000 euro. Een TD-12 al bijna 1200.
Als deze Nord qua geluiden in dit segment zit, maar een pak goedkoper, dan zie ik er wel toekomst in.

musiqman

Idd en als add on bij je drumkit is 4 inputs voldoende (kick, snare, pad en extra input) ga je hem bij je electronische kit gebruiken heb je al een module met midi en is dit (net als de gen16) aanvulling via midi. Alleen in de extreme gevallen gebruik je dan nog een i/o (al dan niet met alesis kit)

Robert-Jan

#161
jan 17, 2012, 13:54 Last Edit: jan 17, 2012, 14:49 by Robert-Jan



De prijs van een losse 2-Box module is bijna 1000 euro. Een TD-12 al bijna 1200.
Als deze Nord qua geluiden in dit segment zit, maar een pak goedkoper, dan zie ik er wel toekomst in.


Edit:

Ok ik begin t te begrijpen wat ze willen gaan doen..

Lees hier alles
http://www.musicradar.com/news/drums/namm-2012-nord-drum-photos-and-info-released-524610

Advies uk 399,- pond
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Fibesman

Tja is leuk als extra ding bij een set en betaalbaar. Benieuwd naar de sounds..

Paul

Ik weet niet precies wat ik me moet voorstellen bij een 'analoge drum synth'. Ik ben benieuwd naar de eerste filmpjes.

Robert-Jan

pieuw pieuw... :P
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jake

Nieuwe Ludwig Clubdates. Had Ludwig al niet zo'n serie met zulke shells. SE of zoiets?

Cherry/gum shells
4 wrap finishes (silver sp, olive sp, wmp, ruby sp)
3 configured kits (18,12,14) (20,12,14) (22,13,16)
Traditional depths
Center mounted lugs
Natural finished hoops with inlay

Jazette:


Downbeat:


Fab 3:

musiqman

Ziet er lekker compact uit die Nord, maar als ie alleen pieuw en pauw doet is het wel prijzig (en onnodig?) de tijd zal het leren...

(zo te zien zijn de inputs niet alleen voor tragers maar ook bijv. een mic)

Nlz

Chique setjes, die Clubdates! En die flatbas stands mogen er ook zijn!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

timmie


Chique setjes, die Clubdates! En die flatbas stands mogen er ook zijn!


de hardware is zeker vet ja, vind deze oude doorlopende lugs alleen niet zo heel mooi

Fibesman

Ja leuk die clubdates. Als je die dubbele lugs niet mooi vind zijn er al andere series natuurlijk. Ik vind naturelle bassdrumhoepels met inlay persoonlijk geen porum, Die horen zwart te zijn maar ja. Ik zag al ergens de andere kleuren, ruby sparkle en olive sparkle, erug tof.
Wat die Nord betreft, JAMMER.

Robert-Jan

Demofilmpje op www.norddrum.com


Ik hoop dat dit helemaal hot wordt...dan heb ik namelijk nog een ' vintage ' pearl module met 8 (!) inputs...pre midi tijdperk, super rare vintage , the original...  Ketjsing.. *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Geischa


Ik had graag die ene, daar helemaal bovenin...

Nlz



Da's nog eens een kerstboom!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Robert-Jan

 *O*..  De eerste foto.. Het gaat beginnen  *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Eindelijk mag ik ook iets zeggen (en iemand was me voor)
Citaat

First up the ever popular and best selling Yamaha Gigmaker acoustic drum kit will be shipping with a 3-piece cymbal pack. This of course will be music to the ears of anyone in the market for a high quality starter kit as now you can get rockin' straight out the box! Kits are expected to ship with a three piece cymbal set from April this year.

A new Hex Rack has been developed. Straddling the worlds of electronic and acoustic drum hardware, Yamaha's Hex Rack has long been a favorite. Now, with a extremely masculine make-over the Hex rack is not only lighter but is also stronger! It just keeps getting better as the new Hex Rack is still compatible with all the old Hex Rack gear, good stuff eh?! If that wasn't enough to temp you, the new Hex Rack will actually be selling cheaper than the old one... Thanks Yamaha!

Aside from NAMM, another feature packed addition to the DTX range of electronic drums, the DTX 560K. Developed and built around the DTX540K, the 560K has the addition of a real-feel hi-hat pad which mounts onto a real hi-hat stand. Yamaha will be shipping the DTX560K immediately,

Omhoog