Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 20:01
Tja ik haal ze bij Jan ter maat in Hengelo, hij heeft ze normaal in de bak. Maar iedere drumzaak of zou ze zo voor je kunnen bestellen.Een stok zou je ook nog wel online kunnen bestellen ...
Bestellen is geen probleem, maar ik wil ze eerst even in m'n handen gehad hebben. Daarom wil ik ze graag bij een winkel zien.
Dit vind ik altijd het meest nutteloze topic, ik speel met 5B maar ik kan hetzelfde met 7a of 2b etc.No offence hoor, maar een soort van adviestopic voor stokken lijkt me logischer.
Waarom post je dan in dit nutteloze topic?Je kan bijvoorbeeld vragen waarom iemand met een bepaalde stok speelt
Pro mark Hickory 5bheb ook nog 6 paar vic firth met een laagje stof vind promark wat fijner smaken verschille
??
Ik ben pas geswitcht van VicFirth 5A en Jack deJohnette's naar 7A's. De JdJ heb ik nog omdat die waanzinnig lekker spelen, de 7A's heb ik wel even aan moeten wennen maar spelen lekker licht.Daarnaast heb ik nog een paar sets Qsticks (geel en rood) en een setje brushes van VicFirth. Heb gelijk een vraagje: wat zijn goede zachte mallets voor bekkens? Ik heb nu kei harde, maar die zijn niet subtiel genoeg voor mijn smaak. Merk maakt me niet zo veel uit, als het maar een beetje goede stokken zijn.