Ik heb die ahead-stokken jaren geleden ook eens geprobeerd, maar ik was er toch minder tevreden over. Zodra die 'sleeve' gaat rafelen komt het metaal in de stok bloot te liggen en dat is funest voor je bekkens uiteraard. Dus gewoon weer hout.
Geen last van. Ik sla ook niet "overdreven" hard op mijn bekkens en heb ze wel onder een bepaalde hoek hangen. Dan scheuren die hoezen zowiezo minder hard. Ook op mijn hihat heb ik er niet last van. Heb mijn manier van spelen er iets op aangepast, wat ook nog beter voor mijn materiaal is.
Hoelang heb je dan met die hoezen gedaan als ik vragen mag? En hoelang is dat geleden? (misschien zijn hun hoezen nu iets harder...)
Eigenlijk heb ik gemerkt dat je OF twee paar zou moeten hebben om tijdens spelen om te wisselen (of stokken laat vallen). Maar met 1 paar zou je ook toe moeten kunnen. Het is gewoon een kwestie van op tijd je hoezen verwisselen. En die kosten 4, 30 per paar (!!). Daar kan bij mij geen houten stok tegenop!
eehh... Citizen Kane??
Oude (Citizen) Kane drummer of Fan?
Helaas, ik ben niet fan van die band, noch ben ik de oude drummer. Ik ben wel fan van de Film met dezelfde naam
(aanrader).