Ik zie dat ik mij nog niet heb voorgesteld.
Edwin, 44 jaren jong, drum bijna 2 jaar. Eerste ander half jaar heb ik gedrumd en les gehad van een kennis van mij, die mij de basis beats leerde. Maar al snel kreeg ik het gevoel meer te kunnen/ willen. Sinds begin van dit schooljaar heb ik twee wekelijks les bij een conservatorium opgeleid slagwerker, en ik merk dat m'n techniek enorm is verbeterd. En dat ik steeds makkelijker speel, meer durf qua fills en opvullen van nummers.
Ik ben sinds de zomer drummer bij een cover band uit Den Haag, BeaD. Ik heb daar ook de website voor gemaakt.
http://www.beadmusic.nl Niet al te ingewikkeld een snufje CSS, klein beetje HTML en klaar
Ik moet nog een goede foto voor mijzelf hebben...
Recentelijk heb ik mijn 'eerste keer' live gespeeld met m'n band in Den Haag, in Musicon.
Echt onwijs gaaf was dat... (Zie video link op onze site voor een impressie).
Ik heb thuis een Pearl EXR in strata white staan, voor 't oefenen thuis voorzien van gaasvellen. En een basic setje bekkens (Paiste PST5) die ik in een koop bij m'n kit heb overgenomen (via MP). Ik ben van plan tzt betere bekkens te kopen, maar ik heb nu nog geen specifiek merk/ type op 't oog. Ook wil ik m'n trommels gaan voorzien van goede vellen.