Dag Wichert,
Ik heb een setje van die grijze Arborea's gehad, wat mij betreft prima te gebruiken als oefensetje, echt een stuk stiller en best aardig geluid.
Ik heb ze niet in combinatie met een module gebruikt maar als bekkens in een stille a set, overigens ben ik inmiddels weer terug naar een volledige e set (voor oefenen).
Ik denk zelf dat de beste combi om te oefenen een setje stille bekkens is icm de rest e (een module heeft wat mij betreft nog veel voordelen met oefenen, vaak zitten er trainingsdingetjes op en meespelen met muziek is handig te regelen). Ik heb zo'n setup niet domweg omdat me dat om te oefenen nog te veel aan prijs is.
Die stille bekkens erbij omdat een e hihat nog niet in de buurt komt bij een a (heb ervaring met een TD9, TD20 EN DTX750). Ik heb geen ervaring met stille bekkens icm pick-ups, dus hoe goed dat werkt kan ik niks van zeggen.
Wat ik ook nog als voordeel zie bij stille bekkens is dat als iemand in de buurt enigzins meeluistert ik me voor kan stellen dat dat beter klinkt dan rubber, wellicht niet top maar dat geplokplok is ook niet allles...