Ik wacht op de mijne.. waarom in godsnaam die deken in de bassdrum ?
Een klein beetje demping kan ik begrijpen, dat is smaak... maar dit is gewoon 'choked up'
Het is geen deken. Het is een heel plat kussen, zo'n stoelzitting voor op een rieten stoel! Je ziet hem alleen terug reflecteren in het vel oid, hij lijkt inderdaad heel vol zo!
De maten van mijn oude Saturn waren:
8x7 (later bijbesteld. De ISS mount is volledig black chrome bij deze, en de washers tussen de lugs zijn van zwart plastic, bij de rest van de kit zijn die van wit plastic)
10x8
12x9, klein krasje op de zijkant
14x14 floor
16x16 floor
22x18 bass (ongeboord)
14x5.5 snare met black panther throw-off erop. Was standaard bij deze Mapex Saturn Blue Galaxy Burst 2007 limited edition uitvoering.
Er zit een witte reso op de bass, met zwart mapex logo. Zwarte plakring met zwarte kickport (zonder witte kickport sticker) in de kick (rechtsonder als ik het goed herinner)
Ik heb de set altijd goed behandeld en vervoerd.
Oh, schiet me nog te binnen. Er zit ook wat gebruiksschade op de tomhoops van het rimshots slaan op de toms. Met name de 10" hoop heeft best wat afgechipt zwart chroom.
Verder in perfecte conditie!
Coated Emperor's? Rick had ook een 8" en matching snare (gebruikte hij niet)
Ik denk dat dit gewoon Rick's oude kit is, gezien deze finish bijna niet voorkomt!
Klopt! Het is ook een hele oude foto die je tevoorschijn hebt getoverd! Alle bekkens op de foto gebruik ik niet eens meer! Ik had inderdaad coated emperors over de hele set, controlled sound op de snare volgens mij, en een powerstroke pro op de bass.