Laat ik het zo zeggen, ik ben van de week in Oisterwijk geweest (ik moest m zien) en hij staat er nog. Is gewoon een nieuwe set.
Ik moest even goed nadenken maar dan heb je het over de N&C occasion, neem ik aan.
Deze, voor de duidelijkheid.
https://www.klundertmuziek.nl/NL/Occasions/1/Noble--Cooley-CD-Maple-Green-Sparkle---span-classorangeoccasionspan-45270Was eerlijk gezegd alweer een beetje naar achter verdrongen in mijn geheugen.
Nadeel van die kit is dat je 1500 euro betaalt (of laten we zeggen, na een beetje onderhandelen, 1300) terwijl ik enkel iets aan de bassdrum heb. Daar kan ik ook nieuwe voor naar NL laten komen.
Daarnaast zit ik met drie toms (die overigens andere dieptematen hebben dan in de advertentie vermeld staat) terwijl ik zelf nog steeds 8x7, 10x8, 12x9 en 14x12 N&C toms heb.
Terwijl ik voor 1300 a 1500 euro volgens mij een goede shellkit, snare en benodigde hardware kan kopen en op termijn, als ik ooit besluit een N&C bassdrum te bestellen, dan twee complete shellkits heb (iets wat ik uiteindelijk niet erg zou vinden i.v.m. gesleep van en naar de oefenruimtes).
Wat me verder ook aanspreekt aan deze optie is dat ik op korte termijn weer helemaal zelfvoorzienend ben. Nu speel ik op een geleende kit van iemand die dat helemaal geen probleem vindt, alleen vind ik het verre van optimaal.