Ik ben op zoek naar een jazz kit. Het liefst met een 18'' bassdrum. Maar een drumstel met een 20'' zou misschien ook kunnen, bied maar aan
Graag een kleine set, dus tom-floor-kick. Snare hoeft er niet persé bij. Merk maakt niet echt uit, als het maar niet te goedkoop klinkt. (liever geen beginners drumstel dus) Het mag er lelijk, kapot en oud uitzien. Als het maar niet te duur is, het liefst onder de 350 euro.
Verder ben ik op zoek naar grote cymbals >17''. Nieuw, oud, gebruikt, vintage is allemaal welkom. Geen dikke cymbals maar jazzy cymbals. Ben op zoek naar enkele crashes, een sizzle crash of ride en een lekkere jazz ride. Ook een o-zone crash is welkom! Voorkeur Merken zijjn o.a.: turkse bekkens, meinl, zildjian, sabian etc. Prijs moet ook hierbij niet al te hoog zijn, ben een arme student
ligt aan het bekken maar hoger dan 150 euro wordt het waarschijnlijk niet.
Als laatste ben ik zoekende naar een grote hihatt. Denk hierbij aan 16'' of iets in de richting. (geen 15'') Hierbij heb ik nog niet echt een goed beeld wat ik precies wil. Alle merken/types zijn dus mogelijk. Bied maar aan zou ik zeggen
alvast bedankt!