Hoi,
Ik heb onlangs mijn pearl forum verkocht en speel nu nog op een linco setje.Heb vakantiewerk gedaan en wil natuurlijk met het geld een nieuwe kit kopen.Ik ben al aan het kijken voor een gretsch renown maple. Ik zie nu dat men hier geen snare en geen hardware bij geeft, waar ik toch wel op gerekend had. Heb nog wat gezocht en vind nu de tama superstar hyperdriveook zeer aantrekkelijk.Is goedkoper en zit ook snare en hardware pack bij.Nu luid mijn vraag: Zijn die hyperdrives van mindere "kwaliteit" als de renown maples? (of weet misschien iemand waar ik een goede snare kan vinden voor een klein prijsje?)
Wat leuk ik heb precies het zelfde gehad als jij hebt! Ik heb ook gekeken naar de ´´tama superstar´´ en ´´Gretsch renown ´´
Maar ik ben wel voor de Gretsch gegaan! Gewoon puur voor de sound die is veel beter (vind ik)
Dan´´ tama superstar´´ maar renowm maple is ook esdoorn ……
het klopt dat het een shell kit is,
Maar dat is met alle duurde kits zo!
ze gaan er vanuit dat jij zelf weet wat voor spullen je wil hebben, en dat bepaald de fabrikant niet meer......
Tip, investeer in je kit en je snare die is erg belangrijk!!!!
ook bekkens , anders heb je hele goede shell kit maar snare die stuk minder is, en dat is erg zonde!!!
Mijn tip is koop wat je mooi vind en waar jij je goed bij voelt en koop niet alleen op de prijs!
Dat heb ik ook niet gedaan mijn snare heb ik ook los gekocht namelijk..
ik durf mijn kit makkelijk naast een DW of een ´´Pearl masters´´ te zetten.
Sterker nog , dat is laatste gebeurt en de eigenaar van de DW schrok zich kapot, toen hij mijn set hoorden, maar dat kan ook aan zijn stem kwaliteit liggen...........