Hallo mensen van het drumforum,
Ik ben 15 jaar oud en drum nu al zo'n 5 a 6 jaar. Ben begonnen op de snare, en heb later een Mapex VX nieuw aangeschaft (net geen middenklasse drumstel is mij verteld). Nu ben ik er wel op uit gekeken en het drumstel is ook niet meer zo aan de strakke kant. Op dit moment ben ik druk bezig om iets nieuws uit te zoeken, ik vind het ook leuk om te doen. Maar omdat de meeste (volgens mij) van jullie al drum-veteranen zijn wou ik jullie om advies vragen
. Ik ga binnenkort ook in een grote winkel verschillende kits proberen kijken wat ik lekker vind klinken enz. Want dat weet ik nog niet precies. Het merk maakt mij niet heel veel uit, en het zou van mij ook tweedehands mogen. Drum veel liedjes van de volgende bands Police, Foo fighters, Kings of leon, Madness, Nirvana, Coldplay, U2 en meer. Duurt niet meer zo lang zit ik ook in een bandje dus zou er misschien ook wel mee moeten optreden. Mijn budget is zo rond 700 - 1400 euro (waarschijnlijk moeten de bekkens en alle overige hardware hier ook bij in). Daarom vind ik het handig om een tweedehandse volledige set te kopen. Hopelijk heb ik genoeg info gegeven en kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt!
Mvg Tommas