Dan zou ik niet voor zo'n lompe bassdrum kiezen. Bij pop, punk en metal wil je een strakke bass hebben, 24 en 26 zijn dan al gauw (te) overheersend en moet je volgens mij dempen als een malle (3 kussens, 4 dempringen, etc om geen galmende, allesoverheersende bass te hebben). Vanwege je (hard) rock keuze zou ik voor een 22" gaan. En hetzelfde geldt voor je toms, beter een maatje kleiner.
Ik heb zelf alle maten tussen 8" en 18" voor toms gehad en voor wat jij beschrijft zou ik je 12", 14", 16", 22" adviseren als je toch voor 3 toms wil gaan. Ik heb zelf 2 22" bassdrums staan (vrijwel identiek), de ene is echt een vet, vol kanon, de andere een droge, strakke bass. 2 uitersten die mij persoonlijk erg bevallen. Het enige wat ik niet speel van wat jij noemt is punk, maar voor de rest zijn deze 22" perfect!
Maar, dat is mijn mening. En als je hierboven kijkt zie je dat Cornelis eigenlijk hetzelfde beschrijft voor die Gretsch, en die heeft praktijkervaring
En laten we eerlijk zijn, zo'n kit ziet er vet uit, maar het gaat niet alleen om de looks!