Btw de pearl komt er goed uit de reviews van de link die ik hier boven er bij heb staan,
Dat is een understatement zelfs, de samenvatting van de review, waarnaar Kaboemba verwijst, vermeldt zelfs
"A very detailed review examining all aspects of the Pearl Midtown Drum Kit. Myself (Magnus), Todd, Ryan and Sean are all in agreement that t
he Midtowns are the new "King of the Jungle". In fact we intend to have a crowning ceremony later this evening."
maar als ik naar dit soort dingen zoek wil ik het beste voor wat ik op dat moment er voor kan/wil betalen
Heb je al een Midtown besteld??
Ik snap de hamertjes niet bij mij opmerking over lichter, kan ook wel zeggen dat een Ferrari sneller is dan een skoda, is ook geen eerlijk vergelijk.
Wat is er
oneerlijk aan om te zeggen dat een ferrari sneller is dan een skoda, dat is gewoon een feit!!
Een feit is ook dat een ferrari duurder is dan een Skoda en dat een rode auto roder is dan een zwarte ....feiten dus, hetgeen niets met 'oneerlijk/eerlijkheid' heeft te maken.
Ook een feit is dat veel drummers minder veel en minder zwaar willen sjouwen. Na jaren waarbij bij de hardware zwaar/zwaarder/zwaarst de trend leek te zijn, heeft de markt hierop ingespeeld door lichtere (eenvoudiger) hardware uit te brengen.
Vergelijk het totaalgewicht van de volgende hardwarepakketten maar eens
Zwaar pakket en
Lichter pakket.
Ja, kijk maar goed, het staat er echt.