Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Mooie set Willem  :Y , ziet er super degelijk uit , daar kun je goed overal mee voor de dag komen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Stokmans

Leuk setje Panda, lekker lompe maten, ik mag dat wel :)

Maar 13/14/16, ligt dat niet heel dicht bij elkaar qua klank?

Panda-Beer


Kijk! Mooie kit uit dezelfde fabriek als DJ Drums: Wang Percussion ;) Ziet er mooi uit!


Bedankt!
Wel cool, ik vind dat DJdrums ook echt hele mooie kits heeft! *D


Leuk setje Panda, lekker lompe maten, ik mag dat wel :)

Maar 13/14/16, ligt dat niet heel dicht bij elkaar qua klank?


Bedankt!
Dat dacht ik eerst ook voor ik ging kijken, maar het klinkt eigenlijk heel lekker en zit genoeg verschil in :)
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

Dribbel

@ Willem, Animal, Panda.
Tjee tís al eerder gezegd maar wat een mooie kits kerels! :D
Yamaha recording & sabian

animal


Ruud


Nu beter?? :)


Dankje, ik begreep hem echt niet, heb het wel 20 keer gelezen *)
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

musiqman

#406
okt 21, 2011, 18:23 Last Edit: okt 21, 2011, 18:24 by musiqman
Yamaha Oak Custom in het klassieke Musashi Black (op deze foto zonder het Gibraltar stealth rack en de 8x7 & 12x9 toms)



De maten zijn; 18x15, 10x8, 14x14ft

Vandaag het Yamaha logo op het witte PS2  vel gemonteerd. Even wachten op de Remo decal en klaar.


Technobeat


@ Musiqman: Het is natuurlijk persoonlijk , maar ik vind een set zonder rack ( dus met losse stands ) mooier om te zien als een set MET .
Maar , ieder het zijne .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

musiqman

Ik ben ook een fan van stands, maar in de grote setup vind ik al die multiclamps niks. vandaar ook de stealth oplossing. Zo min mogelijk chroom en veel kit.

Ruud


@ Musiqman: Het is natuurlijk persoonlijk , maar ik vind een set zonder rack ( dus met losse stands ) mooier om te zien als een set MET .
Maar , ieder het zijne .


Jij reageert ook altijd negatief als het over drumracks gaat he *O*

Ben het er volledig mee eens overigens..
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

paQ

Als je ziet wat voor steigers hij heeft gehad...

Ruud

you do mind about your make up, but you better make your mind up now

musiqman

#412
okt 21, 2011, 23:38 Last Edit: okt 22, 2011, 10:24 by musiqman
Moi neem ik aan.

Ooit begonnen met een Pearl Icon 3 zijdig rack, toen kort een Yamaha Super Rack en daarna een tijd met een Yamaha Hexrack gedaan.
Het stealth design is een afgeleide van de Hex setup met wat aanpassingen (die ik met Gibraltar wel kon maken)

Hans

Ben zelf kortgeleden naar een rack opstelling gegaan. Levert erg veel ruimte besparing op ! Ik vind het ene rack ook mooier dan het andere. Die hoekige van pearl vind ik afschuwelijk, een ronde van tama kan echt wel :) elke gek zn gebrek.

Stokmans


Dribbel


Ik ben ook een fan van stands, maar in de grote setup vind ik al die multiclamps niks. vandaar ook de stealth oplossing. Zo min mogelijk chroom en veel kit.


:Y *D
Yamaha recording & sabian

Fibesman

Ik vind een rek niet handig en zware double braced stands met dikke klemmen nog minder. Dan kun je dus gewoon lichte stands gebruiken. maar die discussie hebben we al vaker gevoerd hier. Als je regelmatig moet op en afbreken en sjouwen kom je vanzelf wel tot inkeer.

animal


Als je regelmatig moet op en afbreken en sjouwen kom je vanzelf wel tot inkeer.


Precies, even dubbelklappen en zo de auto in. Als de ruimte in de auto het toelaat kan het rack zelfs met toms en al  erin .......... als je regelmatig moet spelen en sjouwen kom je vanzelf wel tot inkeer. :Y


Fibesman

Als er verder niets in die auto hoeft prima. Als je graag met zo'n invalidetoilet speelt en denkt dat het cool is  8)7   :P

animal

Ik weet dat je het niet mooi vindt, maar het ging mij om de praktische kant. :w

musiqman

Voor een kleine set zoals hierboven 3 enkelbenige stands en voor de grotere set een stealth rack setup.

Ziet er ook veel cleaner uit dan allemaal stands met multiclamps of zelfs tripple receivers.

Zal een foto maken als het rack de laatste onderdelen heeft.

Rick


Als er verder niets in die auto hoeft prima. Als je graag met zo'n invalidetoilet speelt en denkt dat het cool is  8)7   :P


Zet er wieltjes onder en je hebt alvast je rollator voor in het bejaardentehuis! Hoef je die in iedergeval niet meer van je pensioen te betalen

animal


Voor een kleine set zoals hierboven 3 enkelbenige stands

Ben benieuwd hoe het eruit ziet i.c.m. bekken setup.

animal


Zet er wieltjes onder en je hebt alvast je rollator voor in het bejaardentehuis! Hoef je die in iedergeval niet meer van je pensioen te betalen

:z

Rick


:z



Noh, heb je nou een karmapunt van me afgehaald?

hahah  8)7

Omhoog