Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Hellwin


Beter dan welke sportwagen dan ook, lijkt me niet zo moeilijk  :)
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Robert-Jan

Commentaar van de moderator  prachtig....maar we gaan weer terug naar drumstellen ok?

*O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Black Page

Ietwat rommelige foto's, maar ach ....

Nog steeds erg happy met deze Drumcraft series 8 Maple set. Alle cymbals die daar hangen heb ik intussen ingeruild / verkocht. Intussen zitten er ook gecoate ambassadors op de toms.




82keiko

Eens die tinypic uitproberen maar ...

Nlz

Blijft een mooie kit om te zien zo, die Drumcraft!  O+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Hans


Ietwat rommelige foto's, maar ach ....

Nog steeds erg happy met deze Drumcraft series 8 Maple set. Alle cymbals die daar hangen heb ik intussen ingeruild / verkocht. Intussen zitten er ook gecoate ambassadors op de toms.



Mooie kit hoor. Zijn die rims mat chroom of moet ik mijn bril poetsen ?

Nijlpaard

#306
okt 11, 2011, 13:19 Last Edit: okt 11, 2011, 13:21 by Nijlpaard

Ietwat rommelige foto's, maar ach ....



Mooie kit. Mooie finish ook :) Hoe bevallen de ambassadors op de toms ?


Eens die tinypic uitproberen maar ...


Ziet er wel uit als een een lekker rock-kitje :D

Ik neem aan dat die floortom op de voorgrond normaal naast de andere staat ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

NathanR

Volgensmij had ik mijn kit hier nog niet gepost.

Een Pearl Forum kit. (Ben er overigens erg blij mee, want hij klinkt imo erg lekker :D )
Niet alle bekkens zijn opgehangen bij de foto.


En nog een kitje wat ik in de zomervakantie helemaal heb opgeknapt! (wrap eraf etc.)
Mis nog 4 bassdrum tension rods voor de bassdrum, heeft 1 van jullie misschien nog wat liggen?



Harre


Mis nog 4 bassdrum tension rods voor de bassdrum, heeft 1 van jullie misschien nog wat liggen?


Je kunt het zo gek niet bedenken, of ze hebben het...
http://stdrums.de/
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

NathanR


Je kunt het zo gek niet bedenken, of ze hebben het...
http://stdrums.de/


Thanks!

82keiko

#310
okt 12, 2011, 02:22 Last Edit: okt 12, 2011, 11:36 by 82keiko
 
Citaat
Ziet er wel uit als een een lekker rock-kitje :D

Ik neem aan dat die floortom op de voorgrond normaal naast de andere staat ?


Lol, wel een ding is zeker het rock't en niet stil ;) enfin een beetje té naar mijn zin soms maar goeie gehoorbescherming doet ook wel wat :). Wel voor het oefenen, heb ik voldoende aan één floortom maar bij oefenen in een band, gebruik ik ze wel beiden maar dan ben ik wel ingesloten en moet ik over een onderdeel springen om weg te kunnen ;). Soms ook handig als bijzettafel (shame on me  8)7). :p

Black Page


Mooie kit. Mooie finish ook :) Hoe bevallen de ambassadors op de toms ?
 
Ziet er wel uit als een een lekker rock-kitje :D

Ik neem aan dat die floortom op de voorgrond normaal naast de andere staat ?


Op de eerste pic staat de tweede floortom niet opgesteld. Tijdens reps met de band hou ik het vaak bij één tom. De hoops / rims zijn idd matgrijs en dat sla je er ook niet af. Qua vellen is het met de gecoate net iets warmer. De bassdrum is 20 * 18 diep en daar kan je best wat mee kanten op en de toms hebben een behoorlijk stembereik. Voor het ruige werk (wat ik niet speel) heeft deze bass drum net iets te weinig "boom", maar voor de rest is het een erg veelzijdige kit. Alleen de snaar blijft achter op de rest. De 14*6,5 schijnt net iets veelzijdiger te zijn dan deze 14 *5.

Overigens één van mijn nieuwe helden, Gergo Borlai speelt er op één:



Danny Gottlieb schijnt ook een endorser te zijn; heeft zijn eigen signature kit, alleen tijdens zijn Lt Dan optredens speelt hij op DW. LOL!!!

82keiko


Op de eerste pic staat de tweede floortom niet opgesteld. Tijdens reps met de band hou ik het vaak bij één tom. De hoops / rims zijn idd matgrijs en dat sla je er ook niet af. Qua vellen is het met de gecoate net iets warmer. De bassdrum is 20 * 18 diep en daar kan je best wat mee kanten op en de toms hebben een behoorlijk stembereik. Voor het ruige werk (wat ik niet speel) heeft deze bass drum net iets te weinig "boom", maar voor de rest is het een erg veelzijdige kit. Alleen de snaar blijft achter op de rest. De 14*6,5 schijnt net iets veelzijdiger te zijn dan deze 14 *5.

Lol ik dacht dat ie het over mijnen 2den floortom had ;).

Nijlpaard


Lol ik dacht dat ie het over mijnen 2den floortom had ;).


Dat had ik ook ;)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

animal

#314
okt 12, 2011, 13:33 Last Edit: okt 12, 2011, 23:44 by animal

Dit is mijn kit, hier tijdens de opnamen van de debuut CD van mijn band Affector.

Het betreft een DJ Drums Bubinga Custom kit:

Een opsomming van een hele berg spullen  :)







Ach eindelijk een medestander, iemand die begrijpt wat er echt toe doet .......... *O*




Ruud

Is dat jou kit Animal? In welke band(s) speel je?
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

Jochem

Is die middelste een floortom?

Cookie

Animal speelt in een bruiloftsbandje, heeft drie drumtechs en vertrekt altijd twee dagen voor een optreden in verband met de opbouwtijd  8)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Joris


Dit is mijn kit, hier tijdens de opnamen van de debuut CD van mijn band Affector.

Het betreft een DJ Drums Bubinga Custom kit:

6", 8", 10", 12", 14" toms
16", 18" floors
20" gong drum
22"x20" bassdrums
14"x7" snare
12"x6" snare
Dit alles in een Ultra Violet Sparkle to Black Fade.
+ low pitch Tama Octoban set

en de Sabians:
6" HH Splash
7" Radia Bell
7", 9" Vault Signature Max Splash
10", 12", 14" Vault Max Stax
10" Vault Alien Disc
11" Vault Propellor Disc
13" Manhatten Groove hats
13" HH Fusion Hats
14" HH Mini China
16" HH Medium Thin Crash
17" HH Medium Thin Crash
18" HH Medium Thin Crash
19" Vault Fierce Crash
19" HHX China
20" HHX China
20" HH Leopard ride

Op een van de foto's zie je in de hoek mijn andere DJ Drums kit staan, dit is een kit van bamboo. Een super lekker kitje. 12-12-14-16-22x20-13x7.







Deze mag er ook wel zijn trouwens ;)

http://link.marktplaats.nl/478928962

Sander?

zo hey... die gouden hardware op de pearl, tja ehm je moet ervan houden..... ik heb er een goede kampsjaak vibe bij, dat wel!
:/

NathanR

Mooie foto's, alleen de laatste vind ik een beetje zweverig ;p

Joris

In combinatie met het rack had ik persoonlijk voor chroom gekozen maar nog steeds een supermooie kit.

Technobeat


Super mooie kit Animal  8)
Waar heb je de set thuis opgesteld staan , of staat er slechts een deel van dit alles om thuis te spelen/oefenen ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Dries


Super mooie kit Animal  8)
Waar heb je de set thuis opgesteld staan , of staat er slechts een deel van dit alles om thuis te spelen/oefenen ?


Thuis in een Esmono geluidskabine, waar hij ook niet uitkomt als ik me niet vergis.
We missen je collectie op het nieuwe forum, Animal  *O*
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

animal


Animal speelt in een bruiloftsbandje, heeft drie drumtechs en vertrekt altijd twee dagen voor een optreden in verband met de opbouwtijd  8)


Ah, nou heb je me verraden .... -O-

Ik speel in een soulband maar niet met deze kit, daarvoor is ie te groot en te kostbaar. Ik gebruik de kit alléén thuis, gewoon voor de fun. Ik heb een geluidscabine en daar past ie precies in en zelf kan ik er ook nog bij  ;) . Ben nu bezig met voorbereidingen voor een grotere cabine zodat ik meerdere kits tegelijkertijd kan opstellen.

De middelste "bassdrum" is idd een 16" x 16" floortom. Hiervoor heb ik al heel lang bijpassende bassdrumhoops liggen, op speciaal verzoek door Pearl voor mij gemaakt. Ik heb ze nog niet geplaatst omdat ik nog steeds op zoek ben naar een eenvoudige en mooie manier om de lugs iets te liften zodat er bassdum claws op passen.

Omhoog